داداشی بابیان اینکه یکی ازمکان‌هایی که می‌توان ازطریق آن مانع ازنفوذ فرهنگ بیگانگان به کشور شد مساجد هستند، گفت: می‌توان از طریق مساجد و ترغیب جوانان برای حضور در این مکان‌های مانع از رشد فرهنگ غلط در کشور شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۸۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ولی داداشی به مناسبت ایام دهه تکریم و غبارروبی مساجد با اشاره به اینکه مساجد می‌توانند کانون‌هایی برای ترویج اخلاق و صفات انسانی به خصوص در ایام جوانی باشند، گفت: در مساجد می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب پایه‌های خانواده را مستحکم‌تر کرد.

وی با بیان اینکه می‌توان الگوی اسلامی را در مساجد ترویج داد، افزود: به طور نمونه می‌توان بخشی از مشاوره‌های پیش از ازدواج را در مساجد انجام داد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با تأکید بر اینکه می‌توان با ارائه خدمات جدید مانند دایر کردن کتابخانه و نمایش فیلم، جوانان را به حضور در مساجد ترغیب کرد،گفت: باید از طریق مساجد و با برنامه‌ریزی‌های مناسب نشاط را به جامعه تزریق کرد.

داداشی با بیان اینکه یکی از مکان‌های که می‌توان از طریق آن مانع از نفوذ فرهنگ بیگانگان به کشور شد مساجد هستند، عنوان کرد: امروز جوانان در معرض تهاجمِ فرهنگ غلط غربی قرار دارند که می‌توان از طریق مساجد و ترغیب جوانان برای حضور در این مکان‌ها مانع از رشد فرهنگ غلط در کشور شد.

وی با بیان اینکه مساجد حلقه وصل بین اقشار مختلف جامعه هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد: از طریق مساجد می توان برخی از مشکلات مردم از جمله تهیه جهیزیه و تأمین هزینه مداوای بیماران را رفع کرد.


دهه تکریم و غبارروبی مساجد از تاریخ 20 شعبان آغاز می شود و مساجد استان تهران امسال با شعار مسجد پایگاه همه کارهای نیک در آستانه ماه مبارک رمضان به امر غبارروبی مساجد می‌پردازند.

ارسال نظرات