فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام :

مأموریت خاص سپاه پاسداری از انقلاب است

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مأموریت های سپاه بر اساس نوع تهدیدات فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف می شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۷۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی افضلی، رمز موفقیت یک نظامی را در تمامی مراحل عمر خدمتی خود، نظم و انضباط همراه با آموزش صحیح و به موقع عنوان و افزود: آموزش همراه با توکل برخداوند متعال و داشتن انضباط کاری موجب خواهد شد که یک نیروی نظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب زمینه سازی رشد و ارتقاء خویش و مجموعه یگانی خود گردد.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در جلسه شورای فرماندهی  این یگان، ضمن تبریک اعیادشعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،  افتخار پوشیدن لباس مقدس سربازی امام زمان (عج) را یکی از موهبت های الهی برای تمامی نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: حال که این افتخار مقدس شامل حال  ما شده است باید آنطوری که در شأن و منزلت سرباز امام زمان (عج) است، باشیم و در این راه تمامی مشکلات را با سعه صدر و صبر به آسانی و سهولت تبدیل کنیم.

افضلی در ادامه با اشاره به برخی از کارهای انجام شده در سالهای گذشته در راستای افزایش توان رزمی یگان و نیروهای رزمنده، از کلیه دست اندرکاران و برگزار کنندگان این موارد و برنامه ها تقدیر و تشکر نمود و در ادامه بر ضرورت تقویت مبانی اعتقادی بعنوان مکمل آموزه های نظامی تأکید کرد.

فرمانده یگان رزم سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به برخی از نکات آموزشی و تربیتی، اجرای صحیح و بموقع این موارد را نتیجه خوب فهمیدن و خوب انتقال دادن عنوان و افزود: رعایت مسائل اخلاقی و پایبندی به مسائل اعتقادی، ایجاد همدلی و احساس مسئولیت درقبال تک تک نیروها، تبعیت از نظام آراستگی و توجیه نیروهای تحت امر از مهمترین کلیدواژه های آموزشی و تربیتی می باشد.

وی، سپاه را مجموعه ای انقلابی و با مأموریت خاص پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفاً یک نیروی نظامی نیست؛ بلکه بر اساس شرایط روز انعطاف پذیر بوده و مأموریت های آن بر اساس نوع تهدیدات فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف می شود و باید آمادگی حضور در عرصه های گوناگون را داشته باشد، که به فضل الهی این چنین است.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام،افزود: دشمنی استکبار جهانی با سپاه، به خاطر اقتدار دفاعی و معنوی این نهاد انقلابی است، که توانسته دشمنان را زمین گیر کند و نقشه های شوم آنها را خنثی سازد.

ارسال نظرات