سید مرتضی نبوی در ادامه افزود: یادواره شهدای حماسه خانطومان و اجرای زنگ سپاس در یکی از مدارس شهرستان نیز در اردیبهشت مقاومت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۶۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان سوادکوه شمالی حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی نبوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی بودند.

حجت الاسلام نبوی در سخنان پیش از خطبه خود با تجلیل از مقام استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: شهید آیت‌الله مرتضی مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان اسلام شناس و محققان توانا به شمار می‌رود.

وی گفت: استاد مطهری شخصیتی بود که پاسخ‌گویی به شبهات زمانه و مقابله با انحرافات فکری و عقیدتی را وجهة همّت خویش ساخت تا بدانجا که در قبال این مجاهدت عظیم علمی جان خویش را فدای آرمان خود ساخت.

نبوی در تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی افزود: عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی نیز جهت پاسداشت مقام رفیع شهید مطهری و ترویج افکار و اندیشه های آن استاد گرانقدر برنامه هایی را در سطح شهرستان به اجرا در خواهد آورد.

مقام مسئول در سپاه شیرگاه در تشریح  اهم برنامه های پیش رو در هفته عقیدتی سیاسی بیان داشت: تجلیل از اساتید، فرهنگیان، مربیان و هادیان در قالب همایش بزرگ یاد مطهر و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در روز دوشنبه از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

سید مرتضی نبوی در ادامه افزود: یادواره شهدای حماسه خانطومان و اجرای زنگ سپاس در یکی از مدارس شهرستان نیز در اردیبهشت مقاومت برگزار خواهد شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: دیدار باخانواده های شهداء، حضور در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردوی خانوادگی پایوران و سربازان و ایستگاه صلواتی، نشست های سیاسی و عقیدتی و محافل روشنگری در سطح حوزه های مقاومت از جمله دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته عقیدتی سیاسی است که در طول هفته به اجرا در خواهد آمد.

امام جمعه شهر شیرگاه نیز در بخشی از خطبه های نماز جمعه از به مقام عالی این شهید اشاره نمودند و از حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی به ویژه عقیدتی سیاسی این ناحیه به جهت اجرای برنامه های ویژه این هفته تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها