مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه از برگزاری همایش بزرگ «یادمطهر» به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در تربت حیدریه خبرداد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۶۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام آرمان در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: همایش بزرگ یادمطهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم در روز دوشنبه 17 اردیبهشت با حضور کارکنان ناحیه، ائمه جمعه تربت حیدریه و شهر‌های همجوار، فرماندهان نیرو‌های مسلح شهرستان، پیشکسوتان، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و مدیران نمایندگی شاغل در حوزه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.
 
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم، حجت الاسلام باقری؛ مسئول قرارگاه ثامن الائمه مشهد مقدس خواهد بود.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه تربت حیدریه ضمن اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع د رطی هفته عقیدتی سیاسی سال جاری در این ناحیه، افزود: بیش از ۱۲ ویژه برنامه متنوع ورزشی، بصیرتی و روشنگری، اعتقادی و اخلاقی و تربیتی در طی این هفته برگزار شد که آخرین و مهمترین برنامه این هفته نیز برگزاری همایش بزرگ یاد مطهر در روز دوشنبه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سرکشی اعضای شورای نمایندگی ناحیه از بازنشستگان پاسداری که در مجموعه نمایندگی شاغل بوده اند نیز از برنامه‌های مهم اجرایی این هفته بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها