با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان؛
یادواره ۸ شهید گرانقدر روستای نارنجک روز چهارشنبه و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در این روستا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۶۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ایوب حضرتی دبیر برگزار کننده یادواره شهدای روستای نارنجک امروز و در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه گرامیداشت یاد و خاطره ۸ شهید روستای نارنجک اظهار داشت: روستای نارنجک با تقدیم ۲۷ جانباز و ۸ شهید گرانقدر در طول هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان یکی از روسا‌های ایثارگر استان کردستان در جهت دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی برگ زرینی را در تاریخ پر افتخار کشور رقم زده است.

وی افزود: این یادواره شهدا به صورت خودجوش و مردمی و برای نخستین بار در این روستا برگزار می‌گردد.

دبیر برگزاری یادواره شهدای روستای نارنجک خاطر نشان کرد: این فرصتی است تا به برکت خون شهدا مردم این روستا بتوانند یادواره شهدایی را برگزار کنند.

حضرتی به نحوه برگزاری این یادواره اشاره نمود و گفت: این یادواره روز چهارشنبه هفته جاری در روستای نارنجک برگزار می‌شود و آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان به عنوان سخنران اصلی یادواره در برنامه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از مدیران کل ادارات و نهاد‌های استان نیز دعوت به عمل آمده است تا در مراسم یادواره شهدای روستای نارنجک حضور یابند.

حضرتی در پایان بیان داشت: امیدواریم بتوانیم به برکت خون شهیدان در این یادواره قدمک موثری برای رفع مشکلات مردم روستای نارنجک برداشته باشیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات