رضا واعظی در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد
راه اندازی قطب علمی رسانه از اقداماتی است که بتوانیم بر اساس مبانی انقلاب و دیدگاه‎های رهبری درباره علوم رسانه در حوزه تولید علم کار کنیم تا به یک اندیشکده فعال در حوزه رسانه تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۶۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

رضا واعظی رئیس بسیج اساتید دانشگاه صدا وسیما در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات پیش بینی شده بسیج اساتید در سال جاری بیان داشت: جلسات هم‎اندیشی با حضور استادان داخل دانشگاه و با دعوت از اساتید بیرون از دانشگاه به منظور تضارب آراء و همین‏طور جلسات طرح صالحین به صورت ماهانه یا دو ماه یکبار برگزار خواهیم کرد.

واعظی در ادامه با بیان اینکه جذب اساتید جدید الورود به دانشگاه را در دستور کار داریم مطرح کرد: دو برنامه کلان اردوی زیارتی تفریحی ویژه اساتید و خانواده‎های آنها پیش بینی کردیم تا یک همگرایی بیشتر را بین آنها ایجاد کنیم که به ارتقای روحیه و تفکر بسیجی کمک می‎کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما عنوان کرد: دو همایش علمی نیز پیش بینی شده است که یکی از این همایش‎ها با محور نقش رسانه‎ها در جلوگیری از تفکر تکفیری در منطقه است که در این راستا سعی خواهیم کردیم به رسانه‎های جهان اسلام فراخوان دهیم و نشست برگزار کنیم.

واعظی درادامه افزود: همایش دیگر نیز با محوریت راه اندازی قطب علمی رسانه است که یکی از نیازهای جامعه امروز ماست که بتوانیم بر اساس مبانی و اصول انقلاب و دیدگاه‎های مقام معظم رهبری درباره علوم رسانه در حوزه تولید علم کار کنیم تا به یک اندیشکده فعال در حوزه رسانه تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

ارسال نظرات