همزمان با سالروز بسیج سازندگی، از گروه های جهادی برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۵۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش تجلیل از گروه های جهادی برتر و گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما، گفت: این همایش به منظور پاسداشت و ارج نهادن به تلاش های مجاهدانه گروه های جهادی استان و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شده است.

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ فولادی افزود: 240گروه جهادی با رویکرد خدمت به نیازمندان و محرومیت زدایی  در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در عرصه های مختلف ازجمله؛ عمرانی، آموزشی، فرهنگی - تبلیغی، اقتصاد مقاومتی، خدمات شایان توجهی ارائه کرده اند.

فولادی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، 63هزار و 322نفرروز اعزام اردوی جهادی به مناطق محروم داشته ایم و در این راستا 149 تیم پزشکی نیز به بیماران نیازمند در مناطق محروم خدمت رسانی نموده اند.

وی گفت:  ساخت، مرمت و بازسازی 110مورد مسجد، خانه عالم، غسالخانه، خانه محروم، آب رسانی مزارع و ...، درختکاری 15هزار اصله نهال در کانون های ریزگرد استان خوزستان، ساخت 170واحد مسکونی موقت برای زلزله زدگان کرمانشاه و ...، از مهم ترین خدمات گروه های جهادی استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته بوده است.

این مقام مسئول، حمایت از متقاضیان ایجاد اشتغال در عرصه های اقتصاد مقاومتی، تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، تهیه و توزیع البسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم، کمک به کشاورزان در زمین های آموزشی، برداشت محصول، آبرسانی و ... را از دیگر فعالیت های جهادی بسیج سازندگی در استان برشمرد.

گفتنی است: در این مراسم از مسئولان گروه های جهادی برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

ارسال نظرات