فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان، گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج سازندگی ۷ پروژه عمرانی در شهرستان مریوان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ شکیبا سلیمی همزمان با آغاز هفته بسیج ساندگی در نشست خبری با خبرنگاران مریوان اظهار کرد: پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه پاسداران در سال ۹۶ با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

سرهنگ سلیمی، افزود: احداث ۵ باب خانه برای افراد نیازمند، احداث ۴ دهنه پل، تکمیل و مرمت ۱۲ مدرسه، تعمیر و مرمت ۸ باب منزل افراد محروم و ۶ پروژه راه روستایی از جمله پروژه‌هایی است که توسط بسیج سازندگی سپاه مریوان انجام شده است.

سلیمی ادامه داد: احداث ۵ غسالخانه، ۵ پروژه آبرسانی، احداث ۳ زمین ورزشی، احداث ۳۳ سرویس بهداشتی و کمک به احداث ۱۶ مسجد شهرستان مریوان از دیگر پروژه‌های انجام گرفته می‌باشد.

وی بیان کرد: هفته بسیج سازندگی از ۱۷ الی ۲۴ ماه جاری است که در این ایام به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی ۷ پروژه در شهرستان مریوان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان تصریح کرد: بسیج سازندگی با ماموریت خاص خود در راستای محرومیت زدایی به غیر از افتتاح و احداث پروژه‌های موجود فعالیت‌های زیادی در حوزه محرومیت زدایی در سطح شهرستان را انجام داده است.

سرهنگ شکیبا سلیمی عنوان کرد: توزیع یک هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی، توزیع ۲۳ سرویس جهیزیه به افراد نیازمند و همچنین توزیع ۲۲۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر و ۶۰۰ بسته البسه و پوشاک از دیگر اقداماتی است از سوی بسیج سازندگی سپاه مریوان انجام شده است.

سرهنگ سلیمی افزود: قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه شهرستان مریوان همچنین در راستای محرومیت زدایی در روستا‌های دهستان سرشیو شبکه فاضلاب سه روستا از جمله کولیت، بلکر و قامیشله را انجام داده است.

سلیمی با بیان این نکته که تمامی پروژه‌های موجود با درخواست مردم در مناطق محروم و با اولویت بندی همراه با تعامل کامل مردم انجام شده است بیان کرد: احداث شبکه فاضلاب روستا‌های بلکر، کولیت و قامیشله با ۱۹۳۶ متر و ۳۳ منهول از دیگر اقدامات ارزنده قرارگاه پیشرفت وآبادانی و بسیج سازندگی سپاه مریوان است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران شهرستان مریوان به صورت ماهیانه اکیپ پزشکی خود را به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان اعزام می‌کند تا ضمن مداوای بیماران در زمینه بهداشتی و درمانی خدمات ارزنده‌ای به روستانشینان این شهرستان انجام دهد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان مریوان در طول سال‌های فعالیت کاری خود توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه دهد و همین امر نیز باعث شده جلب رضایت مردم شده است.

سرهنگ شکیبا سلیمی ادامه داد: بسیج سازندگی شهرستان مریوان بازه مصوبه تا اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها را تا حد امکان کوتاه نموده و برای انجام پروژه‌های موجود نهایت سعی و تلاش خود را داشته است تا در کوتاهترین زمان ممکنه بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد.

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان مریوان در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی خود را با تعامل مردم اولویت بندی نموده و با پرداختن به محرومترین مناطق شهرستان این پروژه‌ها را آغاز کرده است.

سلیمی با اشاره به این نکته که در سپاه پاسداران و بسیج سازندگی سعی می‌شود تا ضمن شناسایی محرومیت‌ها از ظرفیت شهرستان استفاده بهینه‌ای صورت گیرد، اظهار داشت: سپاه همراه برای ارائه خدمت به مردم جهت رفع محرومیت به دولت کمک می‌کند.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی توانسته است در انجام فعالیت‌های خود ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها از سرمایه کمتر و افزایش بهره وری بیشتری در راستای انجام پروژه‌های موجود اقدام نماید.

وی با اشاره با عنوان این نکته که ایجاد همدلی بین مردم و دولت از محور‌های بسیج سازندگی است اظهار کرد: در طول سالجاری در راستای محرومیت زدایی در بخش کمتر توسعه یافته سرشیو مریوان بیش از ۱۲۰ پروژه مطالعه و کارشناسی شده است و این پروژه‌ها با کمک خدای متعال انجام خواهند شد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین ادارات سطح شهرستان در راس آن‌ها از فرماندار محترم و بخشداران عزیز که بسیج سازندگی سپاه شهرستان مریوان را یاری می‌نمایند تشکر و قدردانی نمودند و هم چنین از تلاش‌ها و همدلی مردم عزیز شهرستان مریوان قدردانی کردند و آروزی توفیق و بهروزی را برای همه کسانی که در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و هموطنان خودگام بر می‌دارند نمودند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات