خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سوء مدیریت ظرفیت عظیم دشت قزوین را به تهدید بدل خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه نگاه‌های کوتاه مدت در عرصه‌های مدیریتی کنار گذاشته شود، گفت: سوء مدیریت ظرفیت عظیم دشت قزوین را به تهدید بدل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گردهمایی مشترک معاونین جهاد کشاورزی و شورای زکات استان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند می‌فرماید کاری کنید تا مردم با نشاط، انگیزه درونی و علاقه‌مندی که دین در آن‌ها به وجود آورده است خودشان برای تحقق امر قسط و عدل حرکت کنند.
امام جمعه قزوین به توجه هر چه بیشتر به موضوع عدالت اشاره کرد و افزود: باید به گونه‌ای عمل شود که مردم احساس نکنند عده‌ای زندگی متفاوت از توده‌های مردم دارند و در نظام اداری سفارشات کارها را پیش می‌برد در حالی که باید با قسط، عدل و انسانیت در خدمت آحاد جامعه باشند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین مدیریت صحیح منابع آبی استان را ضروری دانست و تأکید کرد: اگر منابع آبی استان به درستی مدیریت نشود دچار بحران ریزگردها، فرونشست زمین و از دست رفتن دشت قزوین خواهیم شد و این دشتی که در حال حاضر فرصت است به تهدید بدل خواهد شد.
وی کنار گذاشتن نگاه‌های کوتاه مدت در عرصه مدیریتی توسط مسئولان را راهکار برون رفت از بخش اعظمی از مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و یادآور شد: یکی از اشکالات مهمی که داریم این است که مسئولان نگاه‌های کوتاه مدت در عرصه‌های مدیریتی دارند و این موضوع آسیب جدی در آینده به مردم و منابع ملی وارد می‌کند.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه استان قزوین ظرفیت کشاورزی، صنعتی و نیروی انسانی بسیار جدی دارد، ابراز کرد: اگر ظرفیت نیروی انسانی متخصص استان قزوین در کنار ظرفیت کشاورزی و صنعتی به درستی قرار بگیرند، مشکلات برطرف شده و پیشرفت‌ها چشم‌گیر می‌شوند.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعت می‌توانند در امر فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف نقش جدی ایفا کنند و می‌توانیم با به کارگیری این ظرفیت تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کنیم.
وی با بیان اینکه در رساندن پیام الهی به مردم کوتاهی نکنیم، افزود: در دین اهمیت بسیار زیادی به موضوع زکات داده شده است و ضروری است همه این پیام الهی را به جامعه انتقال دهیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار