مسئول نماینده، ولی فقیه سپاه بیت المقدس کردستان؛
کد خبر: ۹۰۱۴۰۱۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا بابا شاهی مسئول نماینده، ولی فقیه سپاه بیت المقدس کردستان، با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به تشریح اهمیت جایگاه حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران پرداخت و اظهار کرد:هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبین اشعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی گفت: از ۱۲ اردیبهشت همزمان با شهادت استاد مطهری الی ۱۸ اردیبهشت به نام هفته‌ی عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است و تئوریسین و نظریه پرداز انقلاب اسلامی شهید مطهری است چرا که انقلاب اسلامی، الهی و دینی بود لذا به دست عوامل استکبار به شهادت رسید.


وی افزود: انقلاب اسلامی که زاییده‌ی انقلاب است و حفظ و حراست از دستاورد‌های شکل گرفت بر همین اساس ۱۲ ارددیبهشت را روز عقدتی سیاسی نامگذاری کردند تا نسل جوان با افکار این بزرگوار آشنا شوند و این انقلاب هم، چون ابتدای کار به روند خود ادامه دهد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی مسلح ولایت فقیه و حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی در بعد معنوی، خودش را مدیون آموزش‌هایی می‌داند که از آثار آیت‌الله مطهری دریافت کرده است افزود: خط فکری و انقلابی سپاه برگرفته از اسلام ناب محمدی بوده و این مهم در آثار شهید مطهری متبلور شده است.


شرکت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل سپاه در برنامه‌های عقیدتی سپاه

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: در سال ۹۶ بیش از ۴ هزار نفر از پرسنل سپاه در برنامه‌های عقیدتی سپاه مشارکت کردند و همچنین ۳۱۵ خانواده در برنامه‌های تربیت و تعالی مشهد مقدس و قم حضور داشتند.



توجه به شایستگی‌ها و ارزش‌های پاسداری

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از توجه به شایستگی‌ها و ارزش‌های پاسداری به عنوان اولویت‌ها نام برد و فراهم‌کردن حضور مؤثر نسل جدید نیرو‌ها در سپاه را به عنوان یک فرصت قلمداد کرد که باید تجارب و دستاورد‌های انقلابی سپاه به آنان منتقل شود.

وی همچنین عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری را از دیگر فعالیت‌های این نهاد برشمرد و ادامه داد: فعالیت در راستای تحقق شعار سال و در سال جاری از جمله فعالیت‌های سپاه خواهد بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات