به مناسبت سالروزتشکیل بسیج سازندگی، اردوی جهادی هفت روزه در شهرستان سامان برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۰۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری: مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان سامان گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سپاه ، اردوی جهادی هفت روزه توسط گروه جهادی قائم آل محمد (عج)پایگاه شهید مطهری روستای صادق آباد شهرستان سامان در حال برگزاری است .

وی در ادامه افزود :این گروه جهادی به سرپرستی برادر بسیجی جهاد گر، مظاهر کرمی در مدت هفت شبانه روز اقدام به ساخت خانه عالم در این روستا نموده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این گروه جهادی در سال 1396تشکیل شده و تا کنون بیش از 5 دوره اردوی جهادی در عرصه های فرهنگی و عمرانی و محرومیت زدایی اجرا نموده است.

وی تصریح کرد :گروه های جهادی با تمام توان و باجدیت وارد عرصه پیکار و سازندگی شده و لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله)گفته اند و همیشه در میدان جهاد حاضر هستند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سامان در پایان عنوان کرد: در سال جاری برنامه های بسیار متنوعی در عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی و اجرای پروژه های عمرانی و آب رسانی ،علمی و فرهنگی وآموزشی (فنی و حرفه ای)و ...توسط معاونت بسیج سازندگی در سپاه سامان بر گزار خواهد شد .

ارسال نظرات