مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر:

هدف اصلی مجمع رهروان امر به معروف، مطالبه­ گری است

مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان در جلسه با معاونت امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) گفت: هدف اصلی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه­ گری مطالبات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه اظهار کرد: امروز خوشبختانه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در فکر همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که دل در گرو ارزش­ های اسلامی دارند، وجود دارد که لازم است این فریضه مهم بیش از پیش در جامعه ترویج داده شود.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ­ای واجب است که در همه عرصه ­ها جاری و ساری است و شامل مردم به مردم، مردم به مسئولین و مسئولین به مردم می ­شود.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف با اشاره به یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که باید همه احساس کنند که مسئولین در راستای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند، خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم وظیفه دارند که اهتمام لازم را نسبت به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند که در این بین مسئولین وظایف سنگین­ تری بر عهده دارند که انتظار می ­رود همه مسئولین در این زمینه بیش از پیش تلاش نمایند.

مسئول معاونت امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) نیز در این جلسه اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان گفتمان رایج حلقه ­های صالحین از برنامه ­های این معاونت در سال جدید عنوان و اظهار کرد: سازماندهی و توانمندسازی بسیجیان در این عرصه، ترویج سبک زندگی اسلامی با تأکید بر فرهنگ سازی نماز، حجاب و عفاف، تحکیم بنیان خانواده، ازدواج آسان و رشد جمعیّت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مهم­ترین برنامه ­های این معاونت در سال جاری است.

سرهنگ مراد کاظمی تصریح کرد: هدایت جریان مد و لباس بخصوص لباس­ های زنانه، کنترل واردات، بازار و تولیدکنندگان پوشاک و آرایشگاه­ های زنانه یکی دیگر از برنامه ­های مهم معاونت امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) است که به همین منظور آموزش و فعال­سازی شبکه امر به معروف و نهی از منکر برای انجام ارشاد به صورت زبانی در همه محیط ­ها و اقشار و در موضوعات اولویّت ­دار در دستور کار ما قرار دارد.

در این جلسه درباره نحوه حضور در همایش سال روز تأسیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در تهران بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات