مسئول نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه اراک تاکید کرد

تعمیق معنویت در سپاه و بسیج، رسالت مهم نمایندگی ولی‌فقیه

مسئول نمایندگی‌ ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر بصیرت‌افزایی و تعمیق معنویت بین بسیجیان گفت: برنامه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در راستای صیانت از بسیج و بصیرت افزایی و تعمیق معنویت است.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۵۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی‌ ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جلسه ابلاغ برنامه‌های امسال بسیج با حضور رابطین نمایندگی ولی‌فقیه در حوزه‌ها و مسئولین شعب حوزه نمایندگی سپاه اراک گفت: فرماندهان حوزه‌ها در برنامه‌های بسیج از نقطه نظرات رابطین نمایندگی، ولی فقیه استفاده ببرند و تمام تلاش و اهتمام خود را در راستای انجام برنامه‌ها به کار گیرند.

وی با تاکید بر بصیرت‌افزایی و تعمیق معنویت بین بسیجیان گفت: برنامه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در راستای صیانت از بسیج و بصیرت افزایی و تعمیق معنویت است؛ و در این زمینه لبیک گوی منویات مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی‌ ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا برنامه‌های امسال نیز در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج به نحو احسن اجرایی شود و فرماندهان حوزه‌ها نیز در این راستا یاری‌گر اعضای شعب نمایندگی ولی فقیه باشند.

حجت‌الاسلام عبدی با تاکید بر اجرای برنامه‌ها به منظور افزایش توان معنوی نیروهای بسیجی گفت: اعضای شعب نمایندگی ولی فقیه با توجه به اینکه نسبت به برنامه‌ها توجیه شده اند برنامه‌ها را به موقع و در وقت مناسب اجرا و گزارش آن را تحویل قسمت‌های نمایندگی ولی فقیه ناحیه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار