خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی خبر داد؛

پرداخت 11 میلیارد و 527 میلیون تومان تسهیلات اقتصادمقاومتی

مسئول بسیج سازندگی آذبایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی از ماموریت‌های مهم تعریف شده برای سازمان بسیج سازندگی است، از ارائه 11 میلیارد و 527 میلیون تومان تسهیلات در بخش اقتصاد مقاومتی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی با اعلام این خبر، گفت: این میزان تسهیلات به یک‌هزار و 23 واحد کوچک تولیدی پرداخت شده که  یک‌هزار و 521 توانستند با آن مشغول به کار شوند.

وی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی را یکی دیگر از فعالیت‌های محوری این سازمان خواند و افزود: سال گذشته 398 طرح محرومیت‌زدایی در سطح آذربایجان‌شرقی اجرا شده است که ساخت خانه بهداشت در مناطق محروم، مسکن مددجویی در قالب تفاهم‌نامه با کمیته امداد، بازسازی یا بهسازی مساجد و حسینیه‌ها، آبرسانی،کانال‌کشی و .. از آن جمله است.

رزمی اضافه کرد: طرح های یاد شده به اتمام رسیده و تنها 28 طرح از مجموع طرح های در دست اجرای بسیج سازندگی باقی مانده است که تا چند ماه اینده تکمیل و افتتاح می شوند.

وی با بیان اینکه 350 گروه جهادی سامان دهی و شناسنامه دار در آذربایجان شرقی وجود دارد، اظهارداشت: امسال نیز تلاش خواهیم کرد 160 گروه جهادی در قالب بسیج اقشار سازماندهی کنیم که برای نخستین بار در استان از ظرفیت بسیج خواهران نیز استفاده خواهیم کرد.

رزمی نگاه بسیج سازندگی به اردوهای جهادی را نگاه تربیتی خواند و اظهارداشت: مهم ترین مساله برای اردوهای جهادی خودسازی است و برای آن همین شعار بس که «می سازیم تا ساخته شویم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها