سردار غلامعلی ابوحمزه در دیدار با دبیر و اعضای شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار‌داشت: سپاه بر اساس تدابیر ولایت فقیه فعالیت می‌کند و باید با هم‌افزایی در راستای تحقق فرمایشات نورانی رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۹۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،   سردار غلامعلی ابوحمزه در دیدار با دبیر و اعضای شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار‌داشت: سپاه بر اساس تدابیر ولایت فقیه فعالیت می‌کند و باید با هم‌افزایی در راستای تحقق فرمایشات نورانی رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه امکانات بسیج در اختیار جبهه فرهنگی انقلاب است گفت: باید از موازی‌کاری خودداری کرد و انتظار می‌رود جبهه فرهنگی انقلاب سراغ کارهای بر زمین مانده برود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه کارها را باید ریشه‌ای دنبال کرد افزود: جبهه فرهنگی انقلاب نباید تنها سرگرم کارهای روبنایی و سطحی شده و از اصل موضوع غافل شود چرا که دشمن هم با کمک عوامل داخلی‌اش دنبال همین است که ما را سرگرم بعضی کارهای کوچک کند.

وی با اشاره به اینکه جدا جدا کار کردن و جزیره‌ای عمل کردن باعث اتلاف وقت و هزینه می‌شود خاطر‌نشان کرد: استان کرمان منابعی دارد که به‌تنهایی قابلیت اداره 5 استان دیگر را هم دارد ولی این منابع در اختیار افراد و گروه خاصی است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه استان کرمان در دست کارگزاران و اصلاح‌طلبان قرار گرفته است گفت: از سال 74 یک برگه به اسم سهام طلایی به مردم فروختند و الان که مردم حق خود را می‌خواهند هیچ کس پاسخگو نیست.

وی با اشاره به اینکه گردش مالی خیریه مولی‌الموحدین هزار میلیاردی بوده و معلوم نیست این پول کجای استان هزینه می‌شود افزود: چرا باید کشاورزان جنوبی استان برای فروش محصولات کشاورزی خود گریان باشند و چرا خواص استان در مقابل مشکلات و دادخواهی مردم سکوت کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رئیس جمهور به کرمان سفر کرد اما در منطقه زلزله‌زده کوهبنان که مردم چشم انتظار بودند و مشکلات داشتند حضور پیدا نکرد گفت: در ایام نوروز هم معاون اول رئیس جمهور که در سفری چند روزه به کرمان آمد به کوهبنان نرفت در صورتی که حضور در جمع مردم دلسوخته حداقل تسکین آلامی است، اما حضور خودشان را به یک روستای کوچک در منطقه هجدک معطوف کردند.

وی با اشاره به استعفای دسته جمعی مدیران آموزش و پرورش استان کرمان پیرو برکناری مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: سابقه این افراد معلوم‌الحال مشخص است و افرادی که تا دیروز برای برکناری مدیر‌کل‌شان استعفا دادند، تا دیدند یک نفر را از جناح خودشان به‌عنوان سرپرست گذاشتند، سکوت کردند و همه چیز حل شد.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه بعضی از مسئولان منافقانه کارهای خود را جلو می‌برند افزود: این افراد کف روی آب هستند و مطمئن باشند انقلاب اسلامی نگران این افراد نیست چرا که پیروزی از آن اسلام و حزب‌اللهی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانت است و در هر پست و سمتی مدیون امام و شهدا هستیم بیان کرد: در مسیر انقلاب با کسی مماشات نخواهیم کرد وقتی که حرف رهبری مبارزه جدی با فقر، فساد و تبعیض در جامعه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه باید روحیه مطالبه‌گری مردم را بالا برد و آنها را از حقایق آگاه کرد گفت: انقلابی فکر کردن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مورد تاکید رهبری است و مقام معظم رهبری تقریبا در تمام سخنرانی‌های اخیر خود به این تفکر اشاره کردند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان "حمایت از کالای ایرانی" اظهار‌داشت: بی‌مسئولیتی کار را به جایی رسانده که رهبر معظم انقلاب تولید‌کنندگان را در نمایشگاهی گرد هم می‌آورد و در آنجا خطاب به وزیر کار می‌فرماید شما باید در هیئت دولت گریبان چاک بدهی.

در این جلسه حجت‌الاسلام افضلی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مردمی زیادی متشکل از جوانان در استان کرمان در بحث فرهنگی وجود دارد گفت: متاسفانه از این ظرفیت استفاده نمی‌شود و مسئولان در استفاده از ظرفیت مردمی غافل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات