خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی صورت گرفت؛

تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه کبودراهنگ

طی مراسمی از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه ناحیه کبودراهنگ با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۹۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، مراسم تجلیل از هادیان سیاسی نمونه و مربیان برتر عقیدتی سپاه ناحیه کبودراهنگ با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام گنجعلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام استاد مطهری و هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی به تشریح فضیلت‌های ماه شعبان پرداخت.

حجت‌الاسلام دانیالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در ادامه از فرمانده سپاه ناحیه برای تلاش ها و همکاری های بسیار خوب ایشان در اجرای ماموریت‌های حوزه نمایندگی قدردانی کرد.

در پایان مراسم از هادیان سیاسی نمونه و مربیان برتر عقیدتی سپاه ناحیه کبودراهنگ و رابطین نمایندگی و فرماندهان حوزه های مقاومت که در سال ۱۳۹۶ رتبه برتر را کسب کرده بودند و همچنین برندگان آزمون بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب تقدیر و هدایایی به ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار