دانش آموزان تکابی تیراندازی با سلاح را در میدان تیر پادگان امین آباد تحت نظر مربیان زبده نظامی تمرین کردند . در این میدان که بسیجیان دانش آموز حضور داشتند، بسیجیان شجاع و آماده با ندای ""الله اکبر، جانم فدای رهبر ""پس از بازآموزی تیراندازی توسط مربیان محترم، به اهداف مورد نظر شلیک کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۸۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفت و گو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تداوم آموزش تیراندازی برای بسیجیان را ضروری دانسته و گفت : قلب بسیجیان غیور ایران اسلامی مانند همیشه پر از شور دفاع از آب و خاک مرزهای اسلام است و دست آنان آماده برای هدف گرفتن هر متجاوزی که خواب واهی نزدیک شدن به خاک این مرز و بوم را ببیند. این خاک و این حکومت اسلامی، امانت و متعلق به حکومت صاحب الزمان (عج) است.

سرهنگ زینال نژاد افزود: بسیجیان مجاهد،آرزوی دشمنان اسلام را به دلشان خواهند گذاشت. بسیجیان مؤمن رعشه بر تن متجاوزان خواهند انداخت و هر دست آلوده را از مرزهای اسلام و ایران قطع خواهند نمود و ان شا ا... در کنار سایر برادران مسلمان منطقه، مرزهای اسلام را به کوری چشم اسرائیل در جهان گسترش خواهند داد و تا ظهور حضرتش با جان و مالشان از حکومت اسلامی دفاع خواهند کرد

سرهنگ زینال نژاد در خاتمه بیان داشت : ان شا ا...بسیجیان غیور و نظامیان سلحشور و ولایتمدار ، پرچم این انقلاب را به رهبری نائب امام زمان (عج) ، امام خامنه ای عزیز، به امام زمان (عج) تسلیم خواهند کرد.

خدایا جز رضای تو راضی مان نمی کند و جز وصال تو هدفی نداریم و جز از دست ساقی تو به شربت شهادت سیراب نمی شویم .

ارسال نظرات