مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: عقیدتی سیاسی در سپاه در هدایت و راهبری توفیقات سپاه نقش ویژه ای ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۸۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حیدر کوثری در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب، اظهار کرد: سپاه یک نیروی مردمی و انقلابی است که نمایشگاهی از پیروزی ها و موفقیت ها در طول چهار دهه گذشته بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: سپاه نمونه و الگویی بسیار موفق  در مدیریت انقلابی و جهادی برای همه مدیران و مسئولین کشور می تواند باشد.

وی با بیان اینکه تهاجم رسانه های بیگانه و منافق در تبلیغات مسموم علیه سپاه مؤید موفقیت سپاه انقلابی و مکتبی است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خار چشم دشمنان است.

 کوثری با اشاره به هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه و نقش آن در سپاه، تصریح کرد: عقیدتی سیاسی در سپاه در هدایت و راهبری توفیقات سپاه نقش ویژه ای ایفا کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب  افزود: خداوند تبارک و تعالی در آیه 9« سوره زمر» فرماید: « آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند (جاهلان) یکسان و مساوی هستند؟ نه چنین نیست بلکه صاحبان اندیشه متذّکر می شوند». خداوند در این آیه جایگاه عالم و جاهل را جدا می کند و صاحبان فکرو اندیشه را برتر می داند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی همه  جانبه ای است که علم مدرسان و معلمان را در جبهه های حق علیه باطل و عرصه های مختلف علمی و عملی به نمایشگاه موفقیت ها تبدیل کردند.

کوثری به روز معلم نیز اشاره  کرد و گفت: روز معلم ؛ فرصت تقدیر از زحمات معلمینی است که مانند شمع فروزان خود را در راه هدایت و بصیرت جوانان و نوجوانان این جامعه اسلامی قرار داده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: معلمین در مدارس و مکتب های دینی و انقلابی را با تربیت استعدادهای درخشان مؤمن و متعهد انقلابی، جهانی خواهند نمود و در سال « حمایت از کالای ایرانی » با آموزه های خود استقلال و آزادی را با تبعیت از رهبر عظیم الشأن انقلاب تداوم بخشیده و زمینه های ظهور و حکومت عدل جهانی مهدوی را فراهم خواهند کرد. 

ارسال نظرات