با فرا رسیدن نیمه شعبان دلهای منتظران به اوج تپش رسید و با آذین بندی کوچه ها و مساجد برای ظهور و سلامتی آقا امام زمان(عج) دعای فرج را زمزمه کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۷۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پخش شیرینی، شربت، نذری و پخش دعای فرج و ذکر اللهم عجل لولیک الفرج از مناره مساجد از جمله برنامه جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان خوی  بود و منتظران مهدی صاحب الزمان(ع) با برگزاری جشن‌های باشکوه، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت (عج) را گرامی داشتند.

حجت الاسلام اکبری از اساتید حوزه و دانشگاه در جشن نیمه شعبان انتظار فرج را از برترین اعمال شیعیان بیان و افزود: بهترین دعا هم الهم عجل لولیک الفرج و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) است.

وی با اشاره به یاران امام زمان (عج) خاطر نشان کرد: جوان¬هایی یاور امام زمان(عج) هستند که خدا را واقعا شناخته ¬اند. یعنی ملاک یاوری امام زمان دین¬شناسی و خداشناسی واقعی است چون خدا را خوب شناخته¬ اند خوب هم یاوری کرده¬ اند.

حجت الاسلام اکبری گفت:  جامعه و جوان متدین، جامعه و جوانی است که به شناخت برسد  والا صرف نماز خواندن، روزه گرفتن و... کافی نیست چرا که جامعه ای که با امام علی (ع) و امام حسین جنگیدند نیز مسلمان بودند و نماز شب می خواندند، ولی با حضرت جنگیدند. این اتفاق در اخر الزمان هم اتفاق می¬افتد عده ¬ای به دلیل عدم شناخت و معرفت واقعی، با نام دین و دست به قران در مقابل امام زمان می ایستند.

اهدای هدایا به اسامی مهدی، محمد، مولودی خوانی،قرائت زسیارت امام زمان(عج) و استقبال از پرچم حضرت ابوالفضل(ع) از برنامه دیگر این مراسم بود.

گفتنی است که این مراسم با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه توسط پایگاه خدیجه مکرمه(س)حوزه فاطمه الزهرا(س)در حسینیه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار شد.

ارسال نظرات