خبرهای داغ:
در راستای تجلیل از شهدای جامعه کارگری همایش و یادواره شهدای کارگر به همت حوزه شهید دوران در سالن اجتماعات مبل باور شهرک صنعتی شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۷۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، استاد حوزه و دانشگاه تبریز در این همایش خانواده های شهیدان را الگوی مناسب برای مدیریت خانواده ها در تربیت  و ترویج فرهنگ اسلامی عنوان و افزود: در جامعه ای که  فرهنگ شهید و شهادت زنده باشد آن جامعه از هیچ دشمنی نمی هراسد و با قدرت گام بر میدارد.

حجت الاسلام برگی عزت فردی و اجتماعی را تنها راه رستگاری انسان در دنیا و آخرت دانست و اظهار داشت: عزت اجتماعی بسیار فراتر از عزت شخصی است، اگر عزت اجتماعی در کشوری وجود داشته باشد، عزت فردی افراد نیز معنی پیدا می کند، و شهادت عزت  فردی و اجتماعی را توام  برای شهید به ارمغان می آورد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه زنده نگاه داشتن شهدا  کمتر از شهادت نیست، گفت : باید فرهنگ جهاد را زنده کرد تا هرگز لباس ذلت و خواری بر تن کشورمان نبینیم.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این مراسم که تعداد کثیری از کارگران و کارفرمایان و مسئولین شهرستان خوی حضور داشتند ضمن تبریک هفته کارگر و اعیاد شعبانیه گفت: امروز باید با درس گرفتن از تلاش و همت شهدای انقلاب و دفاع مقدس برای مدیریت جهادی کشور و توسعه اقتصاد تلاش شود.

دكتر نقي زاده شهدا را بهترین الگو برای جوانان معرفی و اظهار داشت: اگر امروزه در کشورامنیت داریم به برکت خون پاک شهداست.

این مقام مسئول با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر افزود: تمامی تلاش ما ایجاد شرایط مناسب با رویکرد رفاه اجتماعی برای کارگران است.

عابدي فرماندار شهرستان خوی نیز در ادامه کارگران را سنگهای  زیرین و زیربنای رشد و تعالی جامعه  معرفی کرد که نقش کلیدی را  در اصل و رکن توسعه شهری برعهده دارند.

نماینده مجلس شهرستانهای خوی و چایپاره به عنوان آخرین سخنران این همایش با اشاره به اینکه اگر امروز با امنیت و آرامش و در استقلال کامل زندگی می کنیم به برکت شهدا است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران سختی های بسیاری را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن پشت سر گذاشته است.

دكتر كبيري هفته کارگر را  بهانه ای برای ارزش گذاری و اهمیت بخشیدن به جایگاه کار و کارگر عنوان و خاطر نشان کرد:  رضایت کارگران، حرکت تولید کشور را به همراه خواهد داشت که بایستی در این راستا امنیت شغلی این عزیزان نیز فراهم باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن خیر مقدم گویی کارگران را سنگربانان و سنگر داران رزم و جهاد اقتصادی با دشمن دانست

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو همچنین تصریح کرد: شهدا هر کدام دفتری از معرفت، عشق و ایمان هستند.

شایان ذکر است در پایان این همایش آیین تجلیل از  کارگران نمونه با اهداء هدایا و لوح تقدیر با حضور مسئولین  برگزار شد.

ارسال نظرات