خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

نهادینه سازی تفکر شهید مطهری در بین جوانان جدی گرفته شود

مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در مدارس علمیه امام خميني (ع) و سفيران هدايت شهرستان خوی و به همت بسيج طلاب سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی  با حضور در جمع طلاب مدارس علمیه  این شهرستان ضمن گرامیداشت این هفته به تبیین شخصیت برجسته شهید مطهری پرداخت و گفت: منش و تفکر شهید مطهری به عنوان سرمایه اصلی ایدئولوژیک نظام باید مورد توجه و بازخوانی بر اساس ضروریات و مقتضیات زمان قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: شهید مطهری استاد برجسته ای است که آثارش در تمامی ادوار راهگشای جوانان برای شناختن حق از باطل است.

وی شهید مطهری را مظهر علم و عمل معرفی کرد که همین ویژگیها باعث شد تا دشمنان اسلام نتوانند او را تحمل کنند و او را به شهادت رساندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی خاطر نشان کرد: شهید مطهری در میان روشنفکران به عنوان یک روشنفکر مذهبی و در حوزه های علمیه به عنوان یک اسلام شناس مورد وثوق است.

گفتنی است که این برنامه ها به صورت غیر مجزا در مدارس علمیه امام خمینی(ره)و سفیران هدایت شهرستان خوی برگزار و از مربيان عقيدتي سياسي مدارس فوق توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوي تجليل شد.

ارسال نظرات