خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: کارگران طلایه داران اقتصاد منطقه آزاد ماکو هستند.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۷۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، غلامرضا سلیمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با کارگران واحدهای تولیدی ماکو بیان کرد: کارگران طلایه داران اقتصاد منطقه آزاد ماکو هستند و نتیجه مهم حمایت از کالای ایرانی ایجاد امنیت شغلی و پایداری اشتغال کارگران است.

وی بر ضرورت حل مشکلات شهرک صنعتی منطقه با همدلی و همکاری جمعی تاکید کرد و افزود: تولید کالای باکیفیت ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند تلاش مضاعف مسئولین، مردم و  توجه بیشتر به مسائل و مشکلات کارگران است.

وی مشکلات حوزه تولید در منطقه را عدم ارائه خدمات به صنعت گران و کارآفرینان عنوان کرد و بر لزوم تشکیل کلینیک تخصصی آموزش برای کارگران و کارآفرینان و آغاز بازاریابی مدرن و تولید با کیفیت بالا و قیمت پایین تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، با بیان اینکه کیفیت کالا و کار بستگی به کارگر دارد ادامه داد :  کارگران اگر با عشق و علاقه کار کنند کیفیت کالا بیش از پیش بالا می رود.  وی پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه ای جهت شناسایی و حل مشکلات کارگران را ارئه داد.

جهادگران اقتصادی نباید بگذارند چرخه های تولید از چرخش بیفتد

حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این مراسم گفت : رهبر معظم انقلاب طی سال های اخیر، نام سال ها را بر اساس کار و تلاش کارگران انتخاب کرده اند و امسال نیز با تعیین شعار حمایت از کالای ایرانی، در اصل از کار و کارگر ایرانی حمایت کرده اند.

وی افزود: برای تحقق این شعار اگر حتی یک ریال هم به حقوق کارگران اضافه کنیم، توانسته ایم از کارگران در تولید کالای خوب و قابل رقابت حمایت کنیم.

وی نقش و جایگاه کارگران را والاتر و هم تراز با ائمه الهی عنوان کرد و اداما داد : این جهادگران اقتصادی نباید بگذارند چرخه های تولید از چرخش بیفتد.

شایان ذکر است در این آئین از تعدادی از کارگران واحدهای تولیدی فعال منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو تجلیل شد.

ارسال نظرات