خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی و سیاسی سپاه ماکو:

معلمان سفیران دانایی هستند

مدیر عقیدتی و سیاسی سپاه ماکو گفت: معلمان سفیران دانایی هستند.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۷۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اکبر باباپور، مدیر آموزش و پرورش ماکو، ضمن تبریک هفته مقام معلم، به نقش معلم در تعالی دانش‌آموزان تاکید کرد و اظهار کرد: تربیت انسان که به عنوان اشرف مخلوقات نظام هستی است بر شان و منزلت حرفه معلمی افزوده است.

مدیر آموزش و پرورش ماکو بر لزوم الگوگیری معلمان از شهدای فرهنگی همچون شهید مطهری تاکید کرد و گفت: پایه و اساس تربیت در یک جامعه از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: معلمان در زمینه پرورش جامعه ای پویا نقشی اساسی ایفا می‌کنند و با تربیت نسل جدید، نقش ویژه‌ای در رشد و پرورش جوانان کشور بر عهده دارند.

جعفر صادق اسکندرپور نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: دشمنان متوجه هستند که با جنگ سخت نمی‌توانند خللی در ایمان و عقیده مردم ایجاد کنند لذا دشمن در این راستا جنگ سخت را به جنگ نرم و عقیده تغییر داده‌ تا شاید از این طریق بتواند بر نظام و مردم مسلط شود.

مدیر عقیدتی و سیاسی سپاه ماکو اضافه کرد: فرهنگیان و فرهیختگان کشورمان با بصیرت افزایی و روشنگری، دشمنان ایران و اسلام را از دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ساختند.

وی در ادامه گفت: معلمان سفیران دانایی هستند و در راستای بهره مندی از این گنجینه ها باید حمایات گسترده ای از سوی دولت صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ ۱۲۰۰ معلم در سطح ابتدایی متوسطه اول و دوم مشغول تدریس هستند که تعداد بازنشسته ها نزدیک ۹۰۰ نفر است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار