خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه شهرستان ماکو از اکران فیلم "به وقت شام" در ماکو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۶۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

سرهنگ احد حاجی زاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سیاست سازمان بسیج را طی در چند سال اخیر در اکران فیلم های سینمایی ارزشمند عنوان کرد و افزود: اکران فیلمهای پرمخاطب در شهرها و روستاهای فاقد سینما که شهرستان ماکو از این امر مستثنی نیست و بلحاظ درخواست مردم ولایتمدار شهرستان ماکو این فیلم بمدت دو روز با همکاری موسسه راوی فیلم و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ماکو در شهرستان اکران میشود.

وی تصریح کرد: اکران فیلم سینمایی ارزشی، به وقت شام در شهرستان ماکو با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و بپاس ارج نهادن به مقام‌شامخ شهدای گرانقدر مدافع حرم و انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار وشهادت به نسل جوان صورت میگیرد.

معاون فرهنگی سپاه شهرستان ماکو در ادامه بر اهمیت تهیه و نمایش چنین مستند فیلمها تاکید کرد و اضافه نمود: باید با ترفندهای جذاب فرهنگ اصیل و تفکر جهادی را به نسلهای جوان انتقال دهیم.

وی بر موضوع اصلی حکایت فیلم اشاره کرد و تصریح کرد: این اثر فاخر و ارزشمند به همت موسسه هنری اوج، تلاش مستشاران ایرانی را در حمایت از مردم مظلوم سوریه به تصویر کشیده که تعداد زیادی کودک زن و مرد پیر جوان را از معرکه دو خلبان ایرانی نجات میدهند.

سرهنگ پاسدار حاجی زاده خاطر نشان ساخت: تعداد ۱هزار بلیط به فروش رسیده است.

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی «به وقت شام» با موضوع شهدای مدافع حرم و مبارزه علیه داعش به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا ساخته شده و اکران آن در روزهای اخیر با استقبال گسترده اقشار مختلف مردمی مواجه شده است.

در خلاصه داستان آمده است: یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز در آوردن هواپیمایی در تدمر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

ارسال نظرات