فرمانده سپاه تنگستان:

بسیج پرچم‌دار حضور جوانان‌ در عرصه سازندگی‌ کشور است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: به همت بسیج سازندگی امروز حضور جوانان در امر سازندگی و گستره فعالیتشان محدود به مکان خاص نیست و اقصی نقاط کشور صحنه حضور فعالین این عرصه است.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۳۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در همایش سالروز بسیج سازندگی و در جمع بسیجیان تنگستان گفت: اولین‌ هدف‌ بسیج‌ سازندگی، غنی‌سازی‌ اوقات‌ فراغت‌ با استفاده‌ از نیرو و نشاط‌ جوانان‌ در سازندگی‌ است. دوم، کمک‌ به‌ دولت‌ در خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی‌ و سازندگی‌ است‌ با درنظر گرفتن‌ اولویت‌ در روستاها و نقاط‌ محروم‌ و مرزی‌ و سوم، کمک‌ به‌ شناسایی‌ و ایجاد زمینه‌های‌ اشتغال‌ است.

وی تصریح کرد: مخاطبین‌ اولویت‌ دار بسیج‌ سازندگی، گروه‌ سنی‌ 15 تا 30 سال‌ هستند و تلاش‌ شده از طریق‌ تحکیم‌ فرهنگ‌ خدمات‌رسانی‌ در جوانان، خلأ آموزشی‌ در بُعد فعالیت‌های‌ گروهی‌ و تیمی‌ را جبران‌ شود. جوانان‌ در کنار فعالیت‌های‌ علمی‌ به‌ عرصه‌های‌ سازندگی‌ و خدمات‌رسانی‌ وارد می‌شوند.

حیدری با اشاره به اینکه از خودگذشتگی، نیاز، آرمان‌خواهی‌ و جان‌فشانی‌ جهت‌ نیل‌ به‌ اهداف‌ ارزشی‌ انقلاب، کشور را حفظ‌ کرد و دستاوردهای‌ فراوانی‌ را برای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ به‌ همراه‌ آورد بیان داشت: اگر بتوان‌ این روحیات‌ ایثارگرانه‌ و اخلاصی‌ که‌ وجود داشت‌ را وارد عرصه سازندگی‌ کرد، کشور در حوزه‌ سازندگی‌ موفق‌ خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: راهبرد بسیج‌ سازندگی‌ حضور همه‌ جانبه جوانان‌ در عرصه‌ سازندگی‌ کشور است. لذا تلاش‌ می‌شود همه جوانان‌ و به‌ هر نحو ممکن‌ به‌ میدان‌ سازندگی‌ وارد شوند. بیش‌ از بیست‌ میلیون‌ جوان‌ در کشور وجود دارد و اگر همه‌ دستگاه‌ها و نهادهای‌ مسئول‌ در امور جوانان‌ فعالیت‌ کنند باز نمی‌توانند بخش‌ عظیمی‌ از جوانان‌ را پوشش‌ دهند. بنابراین‌ همکاری‌ همه‌ نهادها و دستگاه‌ها یک‌ ضرورت‌ است.

 /انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار