12اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت یاد و خاطره این استاد بزرگ که از معماران نظام فکری جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۸۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

جناب سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت وحجت الاسلام ایرانپورمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رابطه باهفته عقیدتی اظهار داشتند:

12اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت یاد و خاطره این استاد بزرگ که از معماران نظام فکری جمهوری اسلامی است.

شهید مطهری (ره) با مجاهدت های علمی و معنوی فراوان، از خود شخصیتی ساخت که جامع فضائل انسانی و الهی بود، از جمله ویژگی های برجسته و کم نظیر ایشان که می تواند برای اساتید و معلمان و فرماندهان و مدیران و مسئولین ارزشمند و الگو باشد زمان شناسی و نیازشناسی است.

ایشان با ارائه مستدل و محکم آموزه های دینی، قاطعانه در برابر تهاجم فکری و فرهنگی مخالفان ایستاد و نسل جوان دوران خویش را از گزند آسیب های فکری مصون ساخت و این چنین توانست سهمی وافر در تربیت نیروهای انقلاب به خود اختصاص دهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از حیث ماهیت؛ نهادی است اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و در راستای رسالت عظیمی که بر روی دوشش نهاده شده است تلاش می کند در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی لحظه ای از پا ننشیند.

لذا اگر سپاه به عنوان مجموعه ای اعتقادی، فرهنگی و سیاسی قلمداد گردد، بی تردید تلقی درستی خواهد بود.

و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سه دهه گذشته انقلاب اسلامی نشان داده است علیرغم همه ی توطئه های داخلی و خارجی و علیرغم همه ی بی مهری هایی که از جانب برخی دوستان داخلی نسبت به این نهاد مقدس شده است لحظه ای از اصول و ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی عدول نکرده و نخواهد کرد.

و با اقتدار تمام تا آخر خواهد ایستاد (ان شاء الله).

در پایان؛ ضمن تبریک این هفته محضر کلیه ی معلمان عزیز ، اساتید ، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی امیدواریم با شاخص قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ارتباط با بصیرت افزایی و ایجاد معنویت با مطالعه ی آثار این شهید عزیز و رواج و گسترش مطالعه در بین جوانان که نتیجه ی آن استحکام بنیه ی اعتقادی و فکری و مقدمه ایست جهت خنثی سازی نقشه های استکبار جهانی موفق و سربلند باشند.

ارسال نظرات