مسوول بسیج اساتید دانشگاه تهران مرکز در گفت‎وگو با «بسیج» مطرح کرد

برگزاری میزگرد سیلسی و پاسخ به شبهات در بسیج اساتید

مظاهری گفت: چند میزگرد نیز درباره پاسخ به شبهات برگزار خواهیم کرد افزون براین رونمایی از آثار اساتید مولف و چند مورد بزرگداشت نیز برای اساتید بسیجی دارای تالیف در دستور کار خود داریم.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

عبدالرضا مظاهری مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات بسیج اساتید این دانشگاه در سال جاری مطرح کرد: افزون بر ابلاغ برنامه‎های توسط سازمان بسیج اساتید، درصدد اجرای حلقه‎های صالحین هستیم که نزدیک به 22 حلقه و مخصوص اساتید است و 10 حلقه علمی نیز داریم که با حضور دانشجویان اجرا می‎کنیم که محورهای مختلفی در این حلقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در ادامه مطرح کرد: جشنواره دفاع مقدس، برگزاری خیمه عاشوریان، جذب اساتید جدید از جمله اقدامات یش بینی شده ما در این سال است و برگزاری اردوی زیارتی مشهد تحت عنوان هم اندیشی اساتید بسیجی نیز دیگر برنامه ما در بسیج اساتید است که برگزار شد.

مظاهری در خاتمه با بیان اینکه توجه به مناسبت‎های سال برنامه نیز خواهیم داشت عنوان کرد: چند میزگرد سیاسی نیز درباره پاسخ به شبهات برگزار خواهیم کرد افزون براین رونمایی از آثار اساتید مولف و چند مورد بزرگداشت نیز برای اساتید بسیجی دارای تالیف در دستور کار خود داریم که طی این سال جاری انجام خواهد شد.

ارسال نظرات