کارشناس سیاسی:

هدف دشمن از انفجارات پی در پی در افغانستان کشاندن ناامنی به مرزهای ایران است

کارشناس سیاسی گفت: یکی از اهداف دشمن از انفجارات پی در پی در افغانستان که مربوط به داعش می‌باشد این است که ناامنی‌ها را به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران بکشانند.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۳۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید جلال امینی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در نشست سیاسی بصیرتی در جمع بسیجیان حوزه یک سپاه ناحیه حر مشهد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: امام خمینی (ره) در مورد شهید مطهری فرمودند مطهری فرزند عزیزی برای من و پشتوانه محکمی برای حوزه‌های دینی و علمی برای ملت و کشور عزیزمان بود.

وی بیان کرد: جایگاه و ارزشی بالاتر از معلمی وجود ندارد و خداوند در قرآن کریم خودش را با این ویژگی معرفی می‌کند.

این کارشناس سیاسی همچنین گفت: این هفته فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان بزرگ نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت پایه‌های انقلاب است و همانطور که هفته عقیدتی سیاسی با هفته معلم همزمان شده است باید با شناخت فکر و اندیشه شهید مطهری بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) در ادامه به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اهداف دشمن از انفجارات پی در پی در افغانستان که مربوط به داعش می‌باشد این است که ناامنی‌ها را به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران بکشانند، اما با هوشیاری و توانایی سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح این امر برای دشمنان امری غیر ممکن است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و سعودی‌ها با دورکردن عراق از جبهه مقامت درصدد هستند تا با اختلاف و نفوذ در صفوف شیعیان عراق در مجلس عراق نفوذ کنند و بسیج عراق که هم سوی با سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی است موقعیت قابل توجهی در مناطق شیعه نشین عراق دارد.

هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: یکی از علل حضور سپاه پاسداران در منطقه خنثی سازی نقشه‌هایی است که جبهه استکبار برنامه ریزی می‌کند.

این نشست با حضور پرشور بسیجیان، نمازگزاران، اهالی محل و فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه یک سپاه ناحیه حر در پایگاه و مسجد حضرت جوادالائمه (ع) مشهد برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها