همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم،جمعی از پایوران سپاه قائم شهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند .
کد خبر: ۹۰۱۳۷۱۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به گزارش روابط عمومی سپاه قائم­شهر آیت ا.. علی معلمی در این دیداربا اشاره به اینکه عید نیمه شعبان  امسال تقارن پیدا کرده با هفته معلم وهمچنین روز کارگرواین معنای مهمی دارد اینکه شخصیتهای فراوانی به شهادت رسیدند وآثاری نیز از خود به جا گذاشتند اما جامعیت وفایده ی آثار شهید مطهری از دیگران بیشتر ونمایانتر است و امام راحل نیز در مورد آثاربه جا مانده از استاد شهید مطهری فرمود :که آثار شهید مطهری بلا استثنا مفید است واین تعبیر مهمی است

امام جمعه قائم شهر افزود : شهید مطهری در ابعاد مختلف اعتقادی،توحید،معاد و.. کتابهای وزینی دارد که هم تخصصی است وهم برای عامه قابل فهم است ،عدل الهی ایشان هم کلامی است وهم عبادی.

معلمی در ادامه با اشاره به برخی از کتابها آثار شهید مطهری اذعان کرد: همواره ادیان الهی به دست افراد ناسازگاردر معرض تحریف ، استحاله و تغییر ودگرگونی قرار داشت و اولیای خدا صاحب درک و استقامت در دین همواره سعی بر حفط دین خدا داشتند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سخن برخی که اسرار دارند خانمها حتما در ورزشگاهها حضور پیدا بکنندگفت : با سعود تیم نساجی همه خوشحال شدند و جوی ایجاد شد اما اینکه خانمها در مراسم تجلیل در ورزشگاه حضور پیدا بکنندچه دلسوزی برای خانمها دارداصلا طرحش شیطنت است واین کار مشخص نیست که از کجا آمده وبرخی سعی دارن این توقع را در جامعه ایجاد کنند تا بتوانند مسیر استحاله فرهنگی را هموار کنند که عاقبت آن نیز رفتن غیرت مردان وشرم و حیای خانمها از جامعه است.

وی ادامه داد : ما در مبانی سیاسی به کدام سو میرویم؟ آیا در مسیر صحیح حرکت می کنیم؟خدایی که بشر را خلق کرد و از پدر و مادر مهربانتربه انسان است هم برای مردان و هم برای زنان حقوقی مشخص کرده است، حضور زن و مرد در میادین ورزشی به صورت تماشاگرخلاف فطرت نظام هستی برای زن است وکسانی که تشویق به این کار میکنند در صدد آسیب زدن به فرهنگ ، شخصیت ، اعتبار و ارزش خانمها هستند واین نشانه انحراف است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این ایام به واسطه ولادت حضرت صاحب الزمان (عج)فرصتی است که به امر ولایت بیاندیشیم ،یعنی در زمان امروزی که دسترسی به امام معصوم مقدور نیست  چه باید کرد وچه تکلیفی داریم نمی توانیم که بی سرپرست و رها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها