بخشدار بم پشت در مراسم بزرگداشت هفته معلم گفت: جامعه‌ما به خود می بالد که مهد عالمان و داشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنین انداز شده‌ است.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۰۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مراسم بزرگداشت هفته معلم بخش بم پشت با حضور مسئولان شهرستانی، معتمدین و فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در سالن ورزشی آموزش و پرورش بم پشت برگزار شد.
کریم بخش درازهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه بم پشت ضمن تبریک هفته معلم در سخنانی از تلاش‌های بی بدیل فرهنگیان در مناطق دورافتاده بم پشت قدرانی کرد.
وی در ادامه افزود: فرهنگیان با سخت‌ترین شرایط و کمترین امکانات ارائه خدمت می‌کنند که تلاش این افراد ستودنی است.
 بخشدار بم پشت نیز در این‌مراسم ضمن بزرگداشت مقام شامخ معلم و استاد شهید مطهری و تقارن آن با نیمه شعبان، گفت: در توصیف شأن معلم همین کافی ست که پروردگار عالم اولین معلم است.
وی گفت: مراسم بزرگداشت مقام معلم را در حالی جشن می‌گیریم که امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است.
وی افزو: لذا لازم است جامعه دانشگاهی، اساتید فرهیخته و پژوهشگران تلاش کنند بستر مناسبی برای تحقق این امر مهم فراهم شود.
کریم زائی در پایان  اظهار کرد: گذر از گردنه‌ی دشوار مسائل و چالش‌های پیشروی هر جامعه‌ای جز با محوریت و توجه فرهیختگان و عالمان جامعه امکان پذیر نیست و کشور ما امروز برخود می‌بالد که مهد عالمان و دانشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنین انداز شده است.
شایان ذکر است در پایان مراسم از معلمان نمونه و بسیجی با لوح سپاس و هدایای ارزنده تجلیل و قدر دانی شد.
ارسال نظرات