هدایتی گفت: طی روزهای گذشته شاهد نخستین حضور دکتر یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس در روستای استیلی جهت رسیدگی به مشکلات آب کشاورزی و آبخیزداری این روستا بودیم.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۹۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

داود هدایتی مسئول دهیاری روستای استیلی و قزلقیه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از حضور یکی از مسئولان شهرستان سراب در روستای استیلی برای حل مشکل آبخیزداری این روستا خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته شاهد نخستین حضور دکتر یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس در روستای استیلی جهت رسیدگی به مشکلات این روستا بودیم.


وی ادامه داد: نخستین بار بود که دکترداودی در روستای استیلی حضور پیدا می کردند تا با اعضای دهیاری و شورای این روستا، جلسه برگزار کنند و در این جلسه، حل مشکل آب کشاورزی و آبخیزداری روستای استیلی مطرح شد و دکتر داودی در جهت حل این مشکل، قول مساعدت دادند و حتی با مسئول مربوطه، تماس تلفنی گرفت و به نظر می رسد که مشکل آب کشاورزی روستای استیلی به زودی حل می شود.


هدایتی تاکید کرد: در حال حاضر از سوی دهیاری، پیگیر مشکل آب کشاورزی روستای استیلی هستیم و وعده های این نماینده مردم شهرستان سراب، دلگرم کننده بود و قرار شد که در پیگیری هایمان، هر جا که به مشکلی برخورد کردیم، آن را به نماینده مردم شهرستان سراب اطلاع دهیم.

ارسال نظرات