فرماندار نکا با اعلام اینکه اکنون در برابر جنگ‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی دشمن قرار گرفته‌ایم،گفت: خانواده‌ها باید فرزندان را در برابر این حملات ایمن کنند و اولیای مدرسه و خانه، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در جامعه و در بین فرزندان و نسل جدید نهادینه کنند.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۹۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر احمدی در همایش تجلیل از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار در سالن اجتماعات فرمانداری نکا اظهار کرد: برای جامعه توسعه یافته نیازمند افزایش درآمد هستیم و باید فعالیت اقتصادی را افزایش دهیم.

وی افزود: اکنون میزان مشارکت بانوان در فعالیت‌های مختلف اقتصادی کشورمان 15 درصد است در حالی است که باید این رقم افزایش یابد تا رشد اقتصادی مناسب حاصل شود.

فرماندار نکا گفت: بانوان در جامعه ما در شرایط مختلف از عهده نقش خود برآمدند و هر کجا امور به بانوان سپرده شد کارها با شایستگی انجام شد و تعهد در کارها و امور بسیار فراوان بود.

احمدی، با اعلام اینکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه نیمی از جمعیت جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند لذا حضور این بانوان در جامعه و شکوفایی آن بسیار مؤثر است و باید در فعالیت‌های مختلف، حضور بانوان پررنگ باشد.

وی همچنین با تبریک هفته معلم یادآور شد: معلمان در جامعه از جایگاه خاصی برخوردار هستند و وظیفه تربیت و هدایت نسل‌ها برعهده آنان است و در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور تلاش فراوان دارند.

فرماندار نکا گفت: سالروز شهادت استاد مطهری این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی به روز معلم نام‌گذاری شده است و زندگی شهید مطهری مبنای اخلاقی و عملی معلمان شده است و نقش الگویی معلمان هم باید در جامعه گسترش یابد.

احمدی اظهار کرد: تربیت فرزندان شایسته برای نظام از مهمترین وظایف و رسالت معلمان است و باید با تلاش همگانی برای توسعه و رشد جامعه تلاش شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در دولت تدبیر و امید مقرر شده است تا 30 درصد امور به بانوان واگذار شود؛ لذا باید در این بخش بانوان توانمندی‌های خود را به منحصه ظهور برسانند و  با استفاده از این توانمندی‌ها، مدیریت بخشی از  امور جامعه را برعهده بگیرند.

فرماندار نکا با تقدیر و تشکر از تلاش همه فرهنگیان و به ویژه فرهنگیان سرپرست خانوار گفت: فرهنگیان و شاغلان در آموزش و پرورش در کنار شغل اداری و پرسنلی خود، اداره خانواده و تأمین آتیه فرزندان را برعهده دارند و  در بخش‌های مختلف موفق عمل کرده‌اند.

احمدی بیان کرد: خواهران فرهنگی سرپرست خانوار از توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردارند و دلسوزانه تلاش دارند تا علاوه بر نقش مادر و خانه‌داری در کسوت معلمی و سرپرست خانوار بودن هم خوش بدرخشند.

وی افزود: زنان فرهنگی سرپرست خانوار نشان دادند که می‌توان در زندگی چندین نقش را ایفا کرد و در کنار نقش مادری، خانه‌داری و نقش معلمی می‌توان سرپرست خانوار موفق بود.

فرماندار نکا با اعلام اینکه اکنون در برابر جنگ‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی دشمن قرار گرفته‌ایم،گفت: خانواده‌ها باید فرزندان را در برابر این حملات ایمن کنند و  اولیای مدرسه و خانه، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در جامعه و در بین فرزندان و نسل جدید نهادینه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها