معاون پیشگیری فرماندهی انتظامی استان البرز :

ضرورت شناخت و آگاهی کاربران از فضای مجازی / دایره نظارت خانواده مانع آسیب های اجتماعی است

معاونت پیشگیری فرماندهی انتظامی استان البرز ضرورت شناخت و آگاهی کاربران از فضای مجازی را مهم خواند و گفت: دایره نظارت خانواده مانع آسیب های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۹۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ محمد اقبالی، معاونت پیشگیری فرماندهی انتظامی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه  در ستاد فرماندهی پلیس آگاهی استان البرز، برگزار شد، گفت: شناخت و آگاهی کاربران از فضای مجازی مانع آسیب ها و خطرات احتمالی است.

 ضرورت شناخت و آگاهی کاربران از فضای مجازی / دایره نظارت خانواده مانع آسیب های اجتماعی است

اقبالی با تامل بر اهمیت اطلاع رسانی اصحاب رسانه به آحاد جامعه در راستای آشنایی به فضای مجازی اظهار کرد: دانش روز در خصوص فضای مجازی یکی از راهکارهای ضروری با هدف پیشگیری از آسیب های امنیتی است.

به گفته وی، بسیاری از ناآگاهی ها و آسیب ها منتهی به جرائم فضای مجازی می شود از این رو کسب اطلاعات و دانش استفاده از فضای مجازی یک ضرورت است که هر کاربر باید به آن احاطه داشته باشد.

مدیریت فکر و رسانه از دیگر محورهای مورد اشاره این کارشناس فضای اجتماعی بود که در این رابطه با اشاره به ان عنوان کرد: کاربر فضای مجازی باید با اندیشه و تاکل گروه ها و کانال های مورد علاقه خود را انتخاب و دنبال کند.

اقبالی با در نظر گرفتن اهمیت دایره نظارت بر فضای مجازی مطرح کرد: خانواده کوچکترین بخش اجتماع و اصلی ترین بخش در زمینه آگاهی رسانی، نظارت و هدایت از فضای مجازی است.

رئیس پلیس فتا استان البرز راهبردهای فضای مجازی و آگاهی لازم نسبت به این امر را برای احاد اجتماع مهم خواند و گفت: ضروری است هر کاربر اطلاعات و آگاهی های خود را نسبت به این فضا ارتقاء دهد تا از آسیب های متعدد که گاهی به جرائم منتهی می شود، کاهش دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها