مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: آموزش و پرورش استان کردستان در مجموع در کلیه شاخص‌های آموزشی و عملکردی رتبه پنجم را بین ۳۲ استان کشور داراست.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۷۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی، در مراسم استانی هفته نکوداشت مقام معلم که با حضور مسئولان برگزار شد ظهار کرد: در سال ۸۳ یک مطالعه میدانی در مورد دیدگاه مردم نسبت به اقشار مختلف جامعه صورت گرفت که معلمان در صدر نتیجه این مطالعه قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه به توانمندی‌های معلمان کردستانی اشاره و عنوان کرد: معلمان کردستانی در آزمون و مسابقاتی که سالانه برای دروس برگزار می‌شود همواره رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: استان کردستان به لحاظ دارا بودن امکانات فیزیکی از جمله فضای آموزشی و کانون‌ها و اردوگاه‌ها در رتبه‌های ۲۰ تا ۲۸ کشوری قرار دارد، اما در شاخص‌های عملکردی همواره تک رقمی بوده و بهترین عملکرد را داشته است.

قربانی افزود: به عنوان مثال آموزش و پرورش کردستان در المپیاد نانو رتبه اول کشور، در جشنواره خوارزمی رتبه سوم کشور، در مسابقات فنی و حرفه‌ای رتبه سوم، در مسابقات ورزشی رتبه ششم، در پرسش مهر ریاست جمهوری رتبه اول و در پوشش تحصیلی هم رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده است.

وی اعلام کرد: آموزش و پرورش استان کردستان در مجموع در کلیه شاخص‌های آموزشی و عملکردی رتبه پنجم را بین ۳۲ استان کشور دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه معلمان کردستانی بسیار پرتلاش و دلسوزانه مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم در حد توان هم امکانات رفاهی و وام و ... را در اختیار معلمان استان قرار دهیم و در راستا افداماتی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات