به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بسیج، فرماندهان، مسئولان روابط عمومی و عقیدتی سیاسی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج فریمان با امام جمعه شهرستان فریمان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۵۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد حسین ایزدی یزدان آباد، امام جمعه شهرستان فریمان در این دیدار اظهار کرد: علم باید ریشه در ایمان داشته باشد و ثمره تزکیه و تهذیب باشد تا آثر تربیتی بر روی نفوس و جان‌ها داشته باشد.

حجت الاسلام ایزدی گفت: خداوند، ملائکه و موجودات در عالم بر معلمی صلوات و درود می‌فرستند که همراه با آموزش علم به تعلیم امور دینی و تزکیه نفوس نیز توجه داشته باشند.

وی افزود: در حقیقت معلمین با امربه معروف و نهی از منکر خدا را محبوب خلق کرده و خلق را محبوب خدا می‌سازند و در روز قیامت شهدا و انبیا به مقام آن‌ها غبطه می‌خورند.

حجت الاسلام ایزدی گفت: علم شهید مطهری جوششی بود که به لطف ارتباط با خداوند متعال نصیبش شد و با شهادت آن استاد فرزانه تنها جسم پاکش از بین رفت، اما اندیشه استوارش تا ابد ماندگار خواهد ماند.

وی در پایان علم و اقتصاد را دو بال موفقیت کشور دانست و گفت: توجه به علم همراه با تهذیب و کار و کارگر عامل موفقیت و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی خواهد بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فریمان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری مطیع و عاشق ولایت بود لذا خداوند نور ایمان را در دل او قرار داد. حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی گفت: شهید مطهری تنها با آموختن علم به این مقام نرسید، بلکه با تمسک به قرآن و مبانی آن، بصیرت و ولایت پذیری به این مقام و درجه رسید.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به پاس همکاری ائمه جمعه شهرستان فریمان با نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فریمان به آنان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها