به مناسبت هفته عقیدتی،سیاسی و روز معلم صورت گرفت

دیدار فرمانده و مسئول نماینده ولی فقیه درسپاه با امام جمعه،مدیر مرکز بزرگ اسلامی ومدیر آموزش وپرورش دهگلان

فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه دهگلان به مناسبت هفته عقدتی سیاسی و روز معلم با امام جمعه،مدیر مرکز بزرگ اسلامی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۵۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این دیدار حجت الاسلام منتشلو مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به مقام و منزلت معلم اشاره نمود و گفت: با مشاهده اولین آیاتی که از سوره علق بر قلب پیامبر اسلام نازل گردیده است و نیز سایر آیاتی که در رابطه با مقام معلمی نازل شده است می‌توان به مقام والای معلم پی برد.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با نفوذ درنظام و انقلاب رگ حیاتی انقلاب را بزند بنابراین روحیه استکبارستیزی برای مقابله با هجمه‌های دشمن باید از طریق تعلیم و تربیت به دانش آموزان تقویت شود.

مسئول نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان گفت: برای دستیابی به آسایش و رفاه در جهان امروز راهی جز دانش اندوزی و تربیت نیروی انسانی کارآمد وجود ندارد.

امام جمعه دهگلان

در ادامه ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به تهاحم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی می‌خواهد جامعه و جوانان ما را از فرهنگ اسلامی دور کند.

ماموستا محمدی با تاکید بر آگاه سازی مردم در این زمینه، گفت: یکی از برنامه‌های دشمنان تضعیف جایگاه خانواده در ایران اسلامی است و در این راستا باید همگان هوشار باشند.

وی با اشاره به نقش مربیان و معلمان در جامعه افزود: معلم و مربی فرهنگی باید با عمل خود، جوانان را به سوی دین فراخواند و آنان را از ناآگاهی برهاند.

فرمانده سپاه دهگلان

سرهنگ محمد امانی فرمانده سپاه دهگلان در ادامه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، هفته عقیدتی را فرصتی برای تبین اندیشه‌های شهید مطهری برشمرد و افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبین شعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است.

امانی گفت: ما وظیفه داریم مبانی اسلام را محافظت کنیم، زیرا برنامه دشمنان اسلام این است که ذهن جوانان را به انحراف بکشانند و با تخریب ذهن جوانان و با قدرت دادن به گروه‌های تروریستی مثل داعش که همین اثر تعلیم و تربیت انحرافی است مقابل اسلام بایستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف خاطر نشان کرد: بسیجیان سلحشور در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف و در مسیر انقلاب حضوری چشمگیر و بی نظیر داشته و دارند که نمونه بارز آن، حضور چشمگیر بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با تمام وجود در جبهه‌های حق علیله باطل ایستادگی کردند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار