خبرهای داغ:
استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان جایگاه خاص انیمشین را دارد و در این هنر زبانزد است، گفت: کتاب کودک و نوجوان در همدان حرف اول را دارد.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۱۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

استان همدان در انیمیشن جایگاه خاصی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در افتتاحیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی همدان بیان داشت: بسیار خرسندم که همدان امروز میزبان هنرمندان است و در عرصه هنر صنعت حرفی برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره میسر نبود مگر با همت شایسته سازمان صداوسیما و توجه خاص دکتر علی عسگری و همت دکتر دارابی، گفت: از این جشنواره در شهر همدان بی نظیر استقبال شده و نشاط عجیبی را به کودکان و خانواده‌ها بخشیده است.

وی با بیان اینکه استان همدان جایگاه خاص انیمشین را دارد و در این هنر زبانزد است، افزود: کتاب کودک و نوجوان در همدان حرف اول را دارد.

نیکبخت ضمن درخواست از اینکه دبیرخانه دائمی انیمیش را به استان همدان واگذار کنند، بیان داشت: پیام انیمیشن ارزشمند و بزرگ است و بهترین پیام صلح و دوستی بوده و تخیل و خلقتی که پویانمایی به انسان می‌دهد باید معرف همه نیکویی‌ها باشد.

وی با اشاره به تاریخ و تمدن همدان و رویداد همدان 2018 گفت: این رویداد بین المللی در تیر ماه همدان برگزار می‌شود که در فاز اول همدان میزبان اجلاس وزرای گردشگری است و در آبان ماه نیز میزبان 180 کشور جهان در اجلاس سازمان جهانی گردشگری است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه 410 میلیارد تومان مبل و منبت در ملایر فروش رفته است، گفت: این یکی از عایده‌های گردشکری است.

وی با بیان اینکه کالای ایرانی باید مصرف و صادر شود، خاطرنشان کرد: باید در انیمیشن به مصرف داخلی و آسیب‌های اجتماعی بپردازیم .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات