خبرهای داغ:
معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به برگزاری جشنواره پویانمایی تلویزیونی ایران در 16 بخش گفت: بیش از یک هزار و 11 اثر پویانمایی به دبیرخانه ارسال شده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۹۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی تلویزیونی ایرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی دارابی در افتتاحیه نخستین جشنواره پویانمایی ملی ایرانی در همدان ضمن تقدیر از رئیس سازمان و استانداری همدان اظهار داشت: این تلاش‌ها و برگزاری این جشنواره زحمات بیش از 1.5 سال تلاش استان‌ها است.

وی با بیان اینکه در استان همدان، پایتخت تاریخ و تمدن و گرشگری جشنواره پویانمایی تلویزیونی ایران برگزار می شود، گفت: ایران در بسیاری از عرصه‌ها پیشرو و پیشگام است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی ابراز داشت: صنعت پویانمایی یکی از صنعت‌های پراشتغال است و نقش مهمی در ساختار برنامه‌سازی و تلویزیون و سینما دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ لباس پوشیدن، آداب و رفتار همگی تحت تأثیر پویانمایی قرار می‌گیرد، گفت: امروز عروسک‌ها و همه فرهنگ توسط پویانمایی تسخیر شده است.

دارابی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین کمپانی‌های پویانمایی صهیونیست‌ها هستند و غربی‌ها معتقدند که ارزش‌ها متعلق به آنها است.

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ و هنر  بخش دیگر مسئله جنگ نرم است، ابراز داشت: 260 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان برنامه تولید می‌کنند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: ما امروز باید یک انقلاب و نهضت بزرگ در عرصه فرهنگ هنر که از جمله آن جشنواره پویا نمایی است راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه برای صیانت از خانواده و فرهنگ خود پویانمایی یکی از روش‌ها است، افزود: با خوشحالی اعلام می‌کنم که بیش از یک هزار و 11 اثر پویانمایی به دبیرخانه ارسال شده است.

دارابی با اشاره به اینکه این جشنواره در 16 بخش برگزار می شود، گفت: بخش اصلی شامل مجموعه و سریال، فیلم کوتاه و بلند، موشن گرافیک و جلوه های بصری است.

وی با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره خانواده‌ها از خوشحالی کودکان رضایت داشتند، گفت: دبیرخانه پویانمایی را در همدان مستقر خواهیم کرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند امید را از نسل جوان بگیرند و ما امروز هر تلاشی برای حمایت از فرهنگ و هویت ایرانی کنیم همان همت حجادی است که باید انجام می‌دادیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما مفتخر است که برای مردم برنامه می سازد، گفت: امروز می‌توانیم با این برنامه‌ها پیام انقلاب اسلامی را به دنیا منعکس و منتشر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات