خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات:

شهدا انسانِ خدایی را انتخاب کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: نقشه زندگی شهدا را اسلام تعیین کرد و شهدا نسبت به انسان، انسانِ خدایی را انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۹۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،در چهارمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه  با حضور پاسداران و مسئولین شهرستان قاین ، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا  در گلزار شهدای فرخ آباد قاین برگزار شد .

حجت الاسلام ملک آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در این مراسم گفت: شهدای ما ویژگی های خاصی داشتند و باید این ویژگی های شهدا را شناخت  وبه آن عمل کرد.

وی مهم ترین ویژگی شهدا را بصیرت دانست و گفت: بصیرت در انتخاب  یکی از مولفه های شهدا بود که خدا را به عنوان معبود خود انتخاب کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین ادامه داد: شهدا نسبت به وطن، آخرت را انتخاب کردند و دنیا پلی برای وطنِ آخرت شهدا شد.

وی گفت: نقشه زندگی شهدا را اسلام تعیین کرد و شهدا نسبت به انسان، انسانِ خدایی را انتخاب کردند.

حجت الاسلام ملک آبادی در بخش پایانی سخنان خود به مسئله ولایت اشاره کرد و گفت: ولایت در انتخاب شهدا کمک کننده بود و ماهم اگر می خواهیم زندگی اجتماعی پس از مرگ داشته باشیم باید پیرو ولایت باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها