جهانگیری گفت: تیم پرستاری و علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران آمادگی لازم را برای مراجعه به خانواده های شهدا دارند تا با انجام اقدامات مربوطه این شهدا شناسایی شوند.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۹۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

جهانگیری جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های جدید این سازمان اظهار داشت: ما در حوزه امداد و درمان در تهران 1800 نفر از شهدای مفقود الاثر را شناسایی کردیم که هنوز به کشورمان برنگشته اند و در صورت برگشن هم مشخص نیست متعلق به کدام خانواده هستند.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تفاهم نامه ای را با مجموعه ایثار گران کل سپاه و مرکز ژنتیکی ایران منعقد کرده است تا  فراخوان تیم متخصصین علوم آزمایشگاهی از بسیج جامعه پزشکی را ساماندهی کنیم.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ بیان داشت: اعضای این تیم به خانواده شهدا مراجعه می کنند و کار نمونه گیری خون را از اعضای خانواده شهدا را انجام و به مرکز ژنتیک کشور تحویل می دهند.

جهانگیری در ادامه گفت: با این اقدام می توان شهدای گرانقدر را شناسایی و به خانواده های معظم آنها تحویل داد.

وی خاطرنشان کرد: 50 تیم پرستاری و علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران آمادگی لازم را برای مراجعه به خانواده های شهدا دارند تا با انجام اقدامات مربوطه این شهدا شناسایی شوند.

 

 

 

ارسال نظرات