تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان؛

باید سهم استان از تسهیلات توسعه اشتغال روستایی، محقق شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به دغدغه مدیریت استان در خصوص جذب تمام سهم استان از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، گفت: سهم استان زنجان از این محل، 100 میلیارد تومان است که نهایت تلاش بانک‌ها و سازمان‌های متولی بر این خواهد بود که تمام این تسهیلات، جذب شود.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۸۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ فرامرز نیک‌سرشت در جلسه کارگروه نظارت بر تسهیلات تکلیفی و منابع بانک‌ها، با اشاره به وجود 5 هزار متقاضی دریافت تسهیلات در استان و با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف آنها، اظهار کرد: می‌توان با پردازش، نقد و توجیه فنی و اقتصادی طرح‌ها و نظر مساعد بانک‌ها، اعتباری مازاد بر سهمیه ابلاغی دولت، جذب کرد؛ به‌ گونه‌ای که انتظار می‌رود بتوان از محل تسهیلات بلااستفاده سایر استان‌ها، تا سقف 250 میلیارد تومان جذب استان شود.
وی با انتقاد از برگشت طرح‌ های متقاضیان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل، افزود: پس از توجیه فنی و اقتصادی طرح‌ها در کمیته‌های فنی شهرستانی و استانی و معرفی به بانک‌ها، برخی طرح‌ها توسط بانک‌های عامل برگشت خورده و این طرح ها مستحق دریافت تسهیلات شناخته نمی‌شوند که علت این امر باید بررسی شود.
نیک‌ سرشت تصریح کرد: ضروری است تا مشکلات موجود در سیستم ثبت‌نام و نحوه دریافت تسهیلات، جهت پیگیری و رفع موانع، توسط کمیته‌های فنی شهرستان‌ها به استان، منعکس شود.

ارسال نظرات