معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری بهایی مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در مشهد

معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: فرد بهایی که قصد داشت با نفوذ در میان کانون‌های صنفی مختلف در آستانه روز کارگر و هفته معلم، اقدامات ضدامنیتی را در مشهد رقم بزند، با تیزهوشی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی و با صدور دستورات ویژه قضایی زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت و به دام افتاد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی؛ حسن حیدری گفت: فرد بهایی که قصد داشت با نفوذ در میان کانون‌های صنفی مختلف در آستانه روز کارگر و هفته معلم، اقدامات ضدامنیتی را در مشهد رقم بزند، با تیزهوشی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی و با صدور دستورات ویژه قضایی زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت و به دام افتاد.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی ادامه داد: این متهم که حدود ۳۷ سال دارد از مدتی قبل به دلیل ارتباط‌های گسترده با عوامل گروهک تروریستی منافقین تحت نظر نیرو‌های اطلاعاتی خراسان رضوی قرار گرفت تا انگیزه‌ها و اهداف وی برای اقدامات ضدامنیتی مشخص شود.

وی افزود: بررسی‌های میدانی و غیرمحسوس سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر آن بود که این فرد بهایی قصد دارد با نفوذ و سوءاستفاده از مطالبات به حق کانون‌های صنفی مختلف که مورد حمایت نظام هستند، زمینه‌های گسترده‌ای را برای فعالیت‌های ضدامنیتی در مشهد فراهم کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: پس از جمع‌آوری اطلاعات از این عامل گروهک تروریستی منافقان، وی در آستانه روز کارگر و هفته معلم، با صدور دستور قضایی بازداشت شد که تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار