خبرهای داغ:

کتاب‌های جدید روایت فتح به نمایشگاه رسید

انتشارات روایت فتح با بیش از ۱۰ کتاب جدید به سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۶۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  کتاب‌های روزی که شهید شدم(زندگی‌نامه داستانی جانباز شهید حسین حسن زاده ثمین)، هتل نیوسایت(زندگی‌نامه داستانی شهید دکتر محمدعلی رهنمون) به قلم ابوالقاسم وردیانی، ناآرام (خاطرات گردان تخریب به روایت مرتضی شادکام) به قلم معصومه خسرو شاهی و کعبه بوی بهشت می‌دهد(زندگی‌نامه داستانی شهید مرجان نازقلیجی) به قلم اعظم السادات حسینی در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران توسط انتشارات روایت فتح عرضه شده است.

انتشارات روایت فتح در سالن ناشران عمومی راهرو ۱۱/۱ غرفه ۸۴۶ در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. همچنین سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه، به مدت ۱۰ روز میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلی امام خمینی(ره) است.

در بخشی از کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد»، آمده است: هر دفعه مکه می‌رفت، توی دلم یک‌جوری می‌شد، انگار می‌خواهد برود و برنگردد. اما این بار نمی‌دانم چرا نسبت به دفعه‌های قبل خیالم راحت‌تر بود. با این حال، این بار هم خیلی بهش اصرار کردم و گفتم: «نرو مرجان. قبلاً دو بار رفتی، دیگه نرو. تو الان فرماندار شدی و موقعیت شغلیت ممکنه با مرخصی طولانی به خطر بیفته. اگر یه اتفاقی توی شهر بیفته چی؟» اما او گوشش به حرف کسی بدهکار نبود. در جوابم گفت: «نه، مکه برای من از فرمانداری مهم‌تره. وقتی می‌تونم برم مکه، نمی‌تونم ازش بگذرم.» پشت‌بندش هم گفت: «تو مکه نرفتی و نمی‌دونی من چی می‌گم… این‌دفعه می‌خوام همۀ اعمال رو تمام و کمال انجام بدم. می‌خوام برم کوه احد. دیگه وقت خودم رو نمی‌خوام برای خرید تلف کنم. می‌خوام وقتم رو فقط برای اعمال بذارم.» همین کار را هم کرده بود و این بار فقط برای ما خواهرها هرکدام انگشتر نقرۀ فیروزه و برای خواهرشوهرش، آیتکین که عروسی‌اش بود، گردن‌بند طلایی به‌عنوان کادو گرفته بود. این‌ها داخل ساکش بود که هم‌سفرهایش برایمان آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها