برگزاری همایش یاد مطهر در شهرستان کوهرنگ

به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه و بسیج، همایش یاد مطهر در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۶۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از مربیان بسیجی در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره مربیان شهید و استاد علامه مرتضی مطهری، گفت: حضرت امام حسین (علیه السلام)را یکی از این اسوه‏های کامل و الگوهای همه جانبه برای راهیابی به کمال و خودسازی و بندگی ‏است.

مهدی بخشیان، تصریح کرد: مقابله با تحریف دینی، مبارزه با ستم طاغوت ها و جور حکومت ها، تلاش برای عزت و شرافت انسان ها، شهادت طلبی، آمادگی برای مرگ، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و سنت های اسلامی، فتوت و جوانمردی حتی در برخورد با دشمن، نفی سازش با جور و عدم رضایت به ستم، اصلاح طلبی در جامعه، عمل به تکلیف به خاطر رضای خدا؛ همه از ابعاد زندگی سیاسی امام حسین (علیه السلام )می باشد.

بخشیان در ادامه، پیرامون اهمیت تبعیت و پیروی از ولایت فقیه و پذیرش حاکمیت امام حسین(علیه السلام )، گفت: امروزه افرادی هستند که هنوز دچار اوهام غلط خود بوده و بیراهه می اندیشند. با مطالعه و آشنایی با فرهنگ عاشورا و الگوگیری و الگو سازی آن می توان این مشکل را برطرف نمود.

وی با بیان اینکه خداترسی و عبادت امام حسین (علیه السلام) باید مورد توجه جامعه اسلامی باشد، اظهارداشت: سیدالشهدا(علیه السلام ) فرمودند؛ روز قیامت انسان‌هایی احساس امنیت می‌کنند که در دنیا حالت خدا ترسی داشته باشند.

این کارشناس مسایل سیاسی، تاکید کرد: معرفی ابعاد شخصیتی حضرت سیدالشهدا(علیه السلام ) یک ضرورت است؛ چرا که مردم نگاه خاص و ویژه ای به مقام و جایگاه این امام همام دارند.

در پایان همایش از مدیران و مربیان و فعالان برتر عقیدتی – سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار