خبرهای داغ:
رشادت های فرمانده جانباز گردان حضرت اباالفضل (ع) تیپ انصار الحسین(ع) همدان در کتاب «آب هرگز نمی میرد» به چاپ سی و چهارم رسید.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۵۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، چاپ سی و چهارم کتاب تحسین شده «آب هرگز نمی میرد» اثر حمید حسام در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه نشر بعثت 27 عرضه می شود.

این کتاب خاطرات میرزا محمد سلگی از فرماندهان گردان حضرت اباالفضل (ع) تیپ انصار الحسین (ع) همدان را در بردارد.

خاطراتی که از تولد جانباز سلگی آغاز می‌شود و بخش اعظم آن در دوران دفاع مقدس می‌گذرد. این کتاب خاطرات فرمانده همیشه در صحنه گردان حضرت اباالفضل (ع) تیپ انصارالحسین(ع) همدان است.

این کتاب سراسر رشادت و روحیه مردانگی است و خواننده در سطر سطر آن این روحیه را می‌بیند. میرزا محمد سلگی که خود همواره در میدان نبرد حاضر است و هیچگاه راضی نمی‌شود که رزمندگان را تنها بگذارد این روحیه را حتی پس از، از دست دادن هر دو پا نیز حفظ می‌کند و در شرایط سخت با پای مصنوعی یا روی برانکارد وارد میدان رزم شده تا روحیه رزمندگان را بالا ببرد. ایمان و اخلاص دیگر وجهی است که در این کتاب بازتاب بسیار دارد و خواننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این کتاب در جایزه جلال آل احمد در بخش مستند نگاری برگزیده شده بود و پس از آن تقریظ رهبر انقلاب بر آن کتاب منتشر شد و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.

«عادت نداشتم هنگام ورود زن‌ها یا پرستاران آلمانی سرم را بالا بگیرم. پرفسور که شاید می‌دانست پایین بودن سرم از چیست، دست زیر چانه‌ام برد و گفت: «ژنرال شما ایرانی‌ها سربلند هستید، شما زیر بار ظلم نرفته‌اید، مقابل آمریکا ایستاده‌اید، پس سرتان را بالا بگیرید.»

چاپ سی و چهارم کتاب «آب هرگز نمی میرد» اثر حمید حسام با قیمت 27 هزار تومان در غرفه نشر بعثت 27 عرضه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها