به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان سپاه میرجاوه برگزار شد

گردهمایی سیاسی با حضور پایوران و سربازان به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سپاه میر جاوه برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۵۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش پایگاه خبرنگار بسیج از میرجاوه، گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در حسینیه سپاه میرجاوه برگزار شد.
سعید دهنوی، مسئول موسسه سراج در این گردهمایی سیاسی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیداری با دانشجویان تاکید داشتند که یک انسان انقلابی باید از معرفت، معنویت و بصیرت بهره‌مند باشد چراکه اگر ما نسبت به مبانی اسلام شناخت درستی نداشته باشیم در کشاکش روزگار دچار دردسر خواهیم شد.
وی با اشاره به لزوم دستیابی به شناخت و معرفت در موضوعات مختلف، افزود: وحدت شیعه و سنی احتیاج به مطالعه عمیق و معرفت دارد اگر این شناخت و معرفت عمیق و صحیح نباشد به طور حتم این وحدت و همدلی دچار مشکل می‌شود.
دهنوی تصریح کرد: اگر معرفت وجود نداشته باشد افرادی با عقاید افراطی به وجود می‌آیند، اگر علم و معرفت بین شیعه و سنی افزایش یابد یک صدا و همدل می‌شوند، مسلمانان خارج از کشور به این باور رسیده اند که دشمن تمام مسلمانان از شیعه و سنی استکبارجهانی و آمریکاست، اما همین دشمن مشترک شیعه و سنی سعی دارد با اختلاف افکنی بر آن‌ها حکومت کند.
مسئول موسسه سراج بیان کرد: بصیرت راهیابی درست مسیر از طریق ولایت فقیه و انسان‌های رستگار مانند شهداست، اگر بصیرت نباشد فضای مجازی را محلی غیرواقعی برای وقت گذرانی تصور می‌کنیم، اما شاهد بودیم که همین فضای مجازی باعث ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در کشور شد و دشمنان قصد دارند با راه اندازی ارز دیجیتال گرام اقتصادکشور را تحت الشعاع قرار دهند، برآورد شده است روزانه میلیارد‌ها دلار ارز دیجیتال گرام از کشور خارج می‌شود.
وی تاکید کرد: فرزندان ما از دو یا سه سالگی با فضای مجازی آشنا هستند و این بزرگترین اشتباه والدین است، امروز ۷۰ درصدآمار طلاق به دلیل شبکه‌های اجتماعی است، اهمیت فضای مجازی تاجاییست که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان قتلگاه جوانان و نوجوانان یاد می‌کنند، بی بصیرتی یعنی اینکه راه درست استفاده از فضای مجازی و جریان سازی را در تمدن آینده فضای مجازی ندانیم و بصیرت یعنی بتوانیم از فضای مجازی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
وی با اشاره به بحران معنویت موجود در جامعه، اذعان کرد: ایستادگی در ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت بزرگان این استان در برابر پرتغالی‌ها و دشمنان به دلیل قدرت معنویت و انگیزه الهی آنان بود، خداوند وعده غفران و یاری می‌دهد، اما شیطان سعی در ناامید کردن انسان دارد و افزایش معنویت باعث ایجاد انگیزه، امید و موفقیت می‌شود، اما امروز بحران معنویت سبب تغییر ارزش‌ها در جامعه شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار