امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت:بسیج سازندگی در کنار مردم بوده و برنامه ها و خدمات زیادی در استان سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی و سازندگی انجام داده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۱۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفتگو با خبرنگار بسیج در میرجاوه، اظهار کرد: ماه شعبان ماهی است منسوب به پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) که خود می‌فرمودند: شعبان ماه من است و رمضان ماه امت من، برای روزه این ماه پر فضیلت اجر و پاداش‌های بسیار زیادی ذکر شده و در روایات و احادیث گوناگون به گرفتن روزه در این ماه سفارش‌های زیادی شده است. ‎‎
وی افزود: دو نعمت سلامتی و امنیت از بزرگترین نعمت‌های الهی و ضامن بقای و توسعه یک کشور است؛ امروز استکبارجهانی به دنبال نا امن کردن منطقه خاورمیانه و کشور ایران است، اما اتحاد و برادری ملت ایران با تبعیت از رهبر انقلاب دست آنان را از کشورما کوتاه کرده است.
وی تصریح کرد: ملت ایران با حمایت از کالای ایرانی و خرید محصولات ایرانی می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کرده و دیگر محتاج کالای خارجی نخواهیم بود.
امام جمعه اهل سنت میر جاوه با اشاره به این نکته که امروز دشمنان با فروش اسلحه و به یغما بردن نفت خاورمیانه سر پا مانده اند، اما در این شرایط کشور ماهمواره با تکیه بر توان داخلی خویش سربلند بوده است بیان کرد: بسیج سازندگی در کنار مردم بوده است و برنامه‌ها و خدمات زیادی در استان سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی و سازندگی انجام داده است که رمز موفقیت سپاه مردمی بودن است و مردم نیز قدردان خدمات بسیج سازندگی هستند.
ریگیان پور در پایان خاطر نشان کرد: با بازگشایی بازارچه مرزی مشکل بیکاری مرزنشینان رفع می‌شود.
ارسال نظرات