مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در دوره تربیت و تعالی کارکنان کارگاه شهیدمحسن حججی موسسه امین، گفت: استاد شهید مطهری با ژرف اندیشی و تربیت دانشجویان و طلاب جوان، توانست خدمات برجسته ای را در راه ترغیب مکتب اسلام انجام دهد و اندیشه و آثار آن معلم شهید باید چراغ راه جامعه علمی کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۷۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت  الاسلام رحیم علی طالعی بابیان اینکه هدف نهایی خلقت سعادت مندی بشر است، گفت: خداوند متعال علاوه بر دستورات قرآنی برای به سعادت رسیدن بشر؛ الگوهایی را نیز معرفی کرده و فرموده است اگر می خواهید به سعادت دنیوی و اخروی برسید از این ها پیروی کنید.

 وی بیان کرد: بنابراین اگر انسان به دنبال انسان بودن و ارزش های انسانی و اخلاقی باشد، الگویی مناسب با همین رفتار را لازم دارد و آن هم کسی جز ائمه اطهار(ع) نمی‌تواند باشد که سر چشمه تمام خوبی‌ها و آیینه تمام‌نمای حضرت حق هستند.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: اگر کسی به دنبال شهوات و خوی حیوانی است و می‌خواهد
حیوان‌وار زندگی کند، باید به دنبال الگویی دیگر برود و برخی از حیوانات انسان‌نمای غربی را که جز به شهوت و غارت مردم بی‌گناه و ستم‌دیده فکر نمی‌کنند را الگو و اسوه خود قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: مدتی است دشمنان این مرز و بوم و متحدان جاهل و نادان آن ها در داخل، در فضای مجازی برای تضعیف اعتقاد مردم، تلاش دارند الگوی انسانیت را تغییر دهند و به مخاطبین خود القا می‌کنند که نمی‌توان با اعتقادات 1400 سال پیش زندگی کرد و باید به روز بود و الگویی جدید را برای زندگی برگزید.

حجت الاسلام طالعی برای جوامع اسلامی بهترین الگو را امام زمان(عج) و ائمه معصومین(ع) معرفی کرد و افزود: در غیاب ائمه معصومین (ع) ولایت فقیه، علمای و فقهای شیعه بهترین الگو هستند.

وی با استناد به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) استاد شهید مرتضی مطهری را یکی از بهترین الگو های جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام اثار، اندیشه ها و افکار شهید مطهری بهترین الگو برای جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام طالعی به عنایات ائمه معصومین(ع) اشاره و بیان کرد: امام مهدی(عج) در دوران غیبت کبری توجه و عنایت خاصی به شیعیان خود دارند و در همه ی حالات پیش آمده به یاری آن ها شتافته اند.

در پایان این دوره از فعالان عقیدتی و فرهنگی این گارگاه با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات