حضور عضو شورای اسلامی تهران در مدرسه امیرکبیر منطقه 20

خبرگزاری بسیج: زهرا نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه 20 و به مناسبت روز معلم با دانش آموزان و معلمان مدرسه دخترانه امیرکبیر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای تهران، ری و تجریش برای گرامیداشت مقام والای معلم در جمع معلمان و دانش آموزان مدرسه دخترانه امیرکبیر یکی از مدارس منطقه 20 حاضر شد و گفت: روزی بود که در کشور ما امکان درس خواندن وجود نداشت اما مادربزرگ های شما و ما این قدر زحمت کشیدند و مبارزه کردند تا ما درس بخوانیم و زندگی را از نوع نگاهی دیگر بیاموزیم.

نژاد بهرام افزود: حالای ما محصول مبارزات زنانی بوده که الان ممکن است دیگر کنار ما نباشند ولی کار آنها باعث شده تا پشت میزهای درس به جایگاه های اثرگذاری برای آینده مان فکر کنیم. تمامی این مبارزات زنانه و مردانه سبب شده حالا شما این طور فکر کنید که آینده تان در سطوح بالا رقم می خورد و فرداهای بلندی دارید که این از برکت وجودمعلمان عزیز فراهم می شود.

عضو شورای اسلامی ری، تجریش و ری با اشاره به اینکه ماه اردیبهشت خیلی برای ما معنا دارد، چرا که روز شورا، روز کارگر، روز معلم و همین طور امسال روز جوان هم همزمان شده است، گفت: افتخارات قانون اساسی ایران است که مبنای آن با اتکا به خرد جمعی است. پس باید همه ظرفیت های کشور در آن دیده شود تا بتوانند به تصمیمی درست و منطقی دست پیدا کنند.

نژادبهرام افزود: در کشوری که به انسان فارغ از قومیت و مذهب و جنسیت نگاه می شود، تصمیم گیری های واحد مبنای حرکت می شود، در تصمیم گیری های کشورمان حضور پیدا کنیم و نقش هایمان را ببینیم و باور کنیم که می توانیم تصمیم های خوب برای کشور و شهرمان بگیریم.

عضو شورای شهر تهران خطاب به دختران مدرسه امیرکبیر، گفت: دختران فراموش نکنید ما در سرزمینی زندگی می کنیم که چرخ های اقتصادی آن توسط پدران، مادران، برادران و هموطنان کارگر ما به حرکت در می آید، برای همیشه به این اصل باور داشته باشیم، بیایید با هم عهدی ببندیم و جنس ایرانی بخریم.

این مراسم با مدیریت و اجرای شهردار مدرسه دخترانه امیر کبیر برگزار شد و نمودی از بلوغ طرح شهرداران مدرسه محسوب می شود که از مهمترین برنامه های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری در سال های اخیر ویژه دانش آموزان بوده است.

این مراسم که با همراهی شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری انجام شد، با قدردانی عضو شورای اسلامی شهرتهران از معلمان مدرسه امیرکبیر به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار