خبرگزاری بسیج: پایگاه بسیج "الغدیر" اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به عنوان پایگاه نمونه در بین پایگاه های بسیج ادارات این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۴۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ در ارزیابی سالانه که همزمان با هفته عقیدتی در سپاه پاسداران (12 اردیبهشت) توسط حوزه بسیج ادارات شهرستان ری صورت گرفت، پایگاه بسیج الغدیر از واحدهای زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، موفق شد برای سومین سال پیاپی به بالاترین شاخص های عملکردی در بین پایگاه های بسیج ادارات شهرستان دست یابد.

این پایگاه بسیج در برگزاری نشست های هفتگی حلقه های صالحین با شیوه ای نوین، نمایشگاه و برنامه های تاثیرگذار در شهرستان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، گردهمایی های هنرمندان بسیجی، جذب و ساماندهی نیرو و ... طی سال 1396 به شاخص های مطلوب دست یافته است.

گفتنی است در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه پاسداران با حضور جمعی از روسای ادارات و فرماندهان و بسیجیان پایگاه های بسیج شهرستان ری برگزار شد، سرهنگ «ابراهیم رفیعی» مشاور فرماندار و فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان ری از «علی رسولی» فرمانده پایگاه بسیج الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تجلیل کرد.

ارسال نظرات